Svět Warhammeru 40:000 - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Opiš co je na obrázku   opiš 


27.5.2008 17:02
Mno... v podstatě je jen jeden stupeň organizace - Legie. IMHO je chaotická jako Chaos sám, takže zřejmě žádné kompanie, žádné pojmenované a očíslované squady, žádný kodexový systém hodností a počtů vojáků v oddíle. Je to prostě horda mariňáků, rozdělená maximálně do oddílů vedených Šampionem. Nad ním je už jen Lord a jeho pobočníci.
27.5.2008 16:01
No novim. Podle mě není. Ve W40k je těch planet moc na to aby se to vyplatilo.
Mám dotaz. Jak je to s organizací v legiích Chaosu? Je to banda barbarů nebo jsou stejně dobře organizovaní jako marína Impéria?
24.5.2008 14:43
A jak je to vlastně s námořnictvem? Myslím planetárním námořnictvem. V žádném codexu není informace o lodích a ponorkách... Ale řekl bych, že všichni musí mít schopnost bojovat i na vodě či pod vodou.
24.5.2008 14:41
Tam když nejsi fanatickej, umíráš :)
24.5.2008 10:09
Tau jsou fanatictejsi pouze z jednoho duvodu, a to (podle Xenology) díky tomu, že nad nimi maji Etherealove kvuli jednomu organu moc. Etherealove maji na cele specialni organ, kterym vylucuji feromony a diky tomu jim Tau veri o vyssim dobru. Pokud tam Ethereal neni, tak je Tau pouze co se oddanosti vyssimu dobru pouze sedivej clovek (viz. Farsight) :) .... a lidi jsou fanatictejsi spis v Imperiu, tam je to preci jen potreba vic....
23.5.2008 23:47
Pravda. Všechny rasy v něco věří. Kromě Dark Eldarů. A Tau ačkoli nevěří v bohy tak jejich absolutní ideologická fantičnost v mnohém předčí tu imperiální víru v mrtvolu. Ano. Jak jsem napsal Tau jsou podle mě mnohem fanatičtější. Lidé o Císaři čas od času pochybují. Kacíři jsou stále v hojném počtu. Ale Tau o Vyšším Dobru nepochybují nikdy. Jednoduše proto že nemají proč. A gue¨vesa tušim že taky nepochybují. Převýchova V Říši Tau z nich nejspíš udělá stejné fanatiky jako jsou sami Tau. To je však jen dobře. :D
23.5.2008 12:41
Vira c pravdepodobne neexistujici veci ma ohromnou moc i v soucasne chvili, dava ti silu vydrzet. Pisu to z pozice ateisty, takze jen tak z pozorovani.... a ve svete w40k ma vira tu vlastnost, ze je skutecna .... takze vira ti skutecne muze pomoct i hmatatelne
19.5.2008 21:52
Respektive víra v bezmocnou mrtvolu. Skutečně velmi chytré.

A bohy Chaosu posilují hlavně činny. Tedy to že postřílíme nějaké mutanty atd. Chaos posilíme. Jediná cesta je nechat si dát psychoaktivní drogy jako má Cybertronik v MC aby se emoce odstranili.
19.5.2008 19:38
Khaine neni Khorne ..... kHaine to ma skoro za sebou, Slaanesh mu nakopal a Khorne ho vlastne zachranil, protoze ho chtel znicit, ale to se mu nepovedlo a Khaine se rozpadl do spousty malych kousku, kterym se ted rika avatarove:)

No, oni ho posiluji i pozitivni emoce, to si nepomuzes:).... A tady se nenavist da brat jako vira v Cisare, coz muze i nemusi pomoci komukoli....
19.5.2008 18:46
Tady si někdo říká o okusení mého command plasma cannonu. :D

No a ono to bylo tak že Khorne chtěl Eldary přivést do války. Tak se vydává za Khaina. A tím že pobijete pár mnohem intelektuálně vyspělejších osob kterým říkáte "emzáci" posílíte Chaos. Negativní emoce jako nenávist ho posiluje.

19.5.2008 16:10
to máš recht
MUHEHEHE MUHEHEHEH :-D
19.5.2008 16:09
Razer
Ještě aby jo. Občan impéria za emzáky nemusí dávat nic do ohně. Maximálně ty emzáky :D
19.5.2008 16:08
Je to jen teorie. Pochybuju, že by Eldaři nepoznali, že jejich bůh je zároveň jeden z jejich nepřátel -> Pokud je Khain Khorne, tak proč je už dávno nezničil? Proč bojuje proti "vlastním"?

Z pohledu občana Imperiálu je to ale obě stejná pakáž, která sooner or later zemře :)
19.5.2008 16:07
já si myslim
že to pravda neni, ale ruku za to do ohně nedám :-)
19.5.2008 14:07
Hele co je pravdy na tom že Khain je vlastně Khorne?
13.5.2008 19:25
No tak se Chaos vlastně vyplatí. Ale normální člověk tedy nemarinák se k Chaosu dostane jen jako šílený mutant. Ale bojovat za Chaos i tak nemá smysl. Pokud by vyhrál tak se zničí.

Obětovat? Neobětuješ sebe ale svojí kulturu a náboženství. Rozhodně se jako Gue¨vesa máš lépe než gardista. Tedy nevdím v tom žádné oběti.
13.5.2008 19:22
No prave ze neni ... ale hrat za nej muzes .... protoze ho vlastni spousta lidi a byla by diskriminace je za nej nenechat hrat.. ale i v poslednim eldarskem codexu je napsano, ze je mrtvy a vetsina jeho waystonu nevykazuje aktovitu
13.5.2008 18:17
No jo, ale ve fluffu je myslim popisován jako stále žijící... když za něj můžeš hrát :D
13.5.2008 18:04
Eldrad uz neni stary:) .... a to je proste chaos, takze nevim .... a znam to jen ze spoileru, pry je to z knihy daemon world myslim od countera
13.5.2008 10:05
Ehm, kdo to je? O tom jsem neslyšel. Už proto, že takhle dlouho žije jen málokdo... snad jen jeden dreadnought od Space Wolfs pamatuje Císaře živého :)

Pak Eldrad Ulthran a Asdrubael Vect jsou starý přes 10.000 let, ale to jsou Eldar a Dark Eldar.
13.5.2008 9:53
a jakouže
kosmetiku to používá ? :-D
12.5.2008 23:41
Tak vsechno jde, dokonce pokud vim, tak je znam pripad, kdy se kacir po deseti tisiciletich uctivani chaosu zrekl velke ctyrky a vratil se k cisari .....
12.5.2008 23:30
S tím Chaosem je to totéž, co s Černou legií v MC. Mutace a kouzla jsou dary, ovšem časem tě promění ve zmutovanou bestii... prostě je to zaprodání duše, ze kterého se už nejde vyprostit. Ale někomu se to může líbit :)

Ti ostatní mají plamenomety s dostatečnou zásobou očistného paliva :)
12.5.2008 23:05
To zalezi na uhlu pohledu. Uctivaci chaosu si take rozhodne nemysli, ze jsou sileni a ze nemaji rozum, Z pohledu Imperia to ovsem vypada jinak:)
12.5.2008 23:04
Musis pochopit, ze mutace jsou dary od chaosu. Nekdy je ovsem treba to s darky neprehnat, ze:) .... mutace te ucini rychlejsim, silnejsim, mohou te ucinit temer nesmrtelnym, nestarnoucim, v podstate cimkoli ... ale platis za to.

Bojovat za vyssi dobro znamena obetovat sebe. Bojovat za chaos znamena delat to, co te bavi ( nebo bavit bude, az bude dostantecne pod vlivem toho ktereho boha) a jeste za to byt odmenen ....
12.5.2008 23:01
A vlastně když se staneš Sithem tak začneě být necitelný k okolí a začneš pocitovat neusále touhu po pomstě. Ale nezešílíš jako že přijdeš o rozum.
12.5.2008 22:57
Jenže když se staneš Sithem tak nezešílíš a nezmutuješ. Jenom ti to ve chvíli kdy budeš cítit nenávist změní barvu očí.

Jinak to co mí předci budovali mě nezajímá. Vše musí ustoupit Vyššímu Dobru a plánům ctěných Etheriálů s galaxií.
12.5.2008 21:34
Chaos je jako Temná strana Síly :) Přinese moc rychle a snadno, ovšem zkorumpuje tě.
12.5.2008 21:33
Ano, ale teď Démoni dostali nový jednotky a vlastní hrdiny, takže jsou v podstatě samostatná armáda :)
12.5.2008 21:05
Gediman: Kdyz to beres ve smyslu frakce s kodexem, tak ano, pribyla. Ale v podstate tam byla uz od zacatku.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
FAQ | Kontakt | RSS | Fox Axe © 2006-2024
Původní recenze, obrázky, texty a zdrojový kód těchto stránek nesmí být bez souhlasu šířeny.

Načtení stránky trvalo 0.0295 vteřin