Svět Warhammeru 40:000 - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Opiš co je na obrázku   opiš 


21.4.2008 20:54
Do 10 000 let Impérium padne. Na to vsadim svojí Xenoskou pr...eee...zadní část těla. A ty kdo by se měli křížit by se prostě ožrali pak by udělali cokoli:D. Ale nevim jestli se Eldaři dají ožrat.
Křížence Tau s člověkem bych viděl rád:D.Takže Chaos vyhrát nesmí to je jasné.
21.4.2008 20:50
To o Alphariovi a Omegonovi není nic nového :) Tedy, já to četl na Lexicanum...
21.4.2008 20:39
No, i kdyby ztracelo planetzy jednu za den, coz neztraci, tak i tak vyrdzi jeste pres 2700 let ... no, tady bude hlavni problem u eldaru, kteri se na lidi divaji jako na zvirata.. a lidi na eldary taky no:) ... tau jsou fanatici, pouze pokud je blizko nejaky ethereal, viz Comander Farsight

Dobra ... SPOILER skupina xonos zvana Cabal videla budoucnost, ze pokud by Horus vyhral, tak asi po dvou generacich by presprilis chaosu znicilo humanitu a pritom i nadobro chaosacke bohy... a proto se Alpha legion pridala na horusovo stranu btw, kdyz uz jsem u spoilovani, tak Alpha leion mela jako jedina dva primarchy, a to dvojcata - Alpharius a Omegon ... a posledni spoiler John Grammaticus, jeden z lidskych postav v Legion a velmi silny psyker, si podal ruce se samotnym Cisarem .. a z jeho vzpominek si o nem myslel, ze je extremne mocny psyker (coz vime stejne:) ), ale ze je podle nej "krveziznivy bastard". SPOILER END
21.4.2008 20:35
Ale prt, budeme křížit s Tau. :) Nejlepší je tauka, s trojitým nosem :)
21.4.2008 20:22
Impérium ale ztrácí planety takovou rychlostí že bude zachvíly na 0. S těmi Necrony bych řekl že jsou možná nejsilnější. Ale zase jsou zranitelní v energii. A Tau nejsou nejodolnější. Nejodolnější proti warpu jsou orkové. Ale Tau mají zase nezpochybnitelnou víru a fanatismus možná větší než Impérium. A prozraď co by se stalo s Chaosem. Spoilery rulez:D. A to křížení. No Eldarky jsou poměrně dost hezký. Myslim že po smrti jejich Císaře by neváhali. S Eldarkama by byl problém. Také muži Eldaři by byli populární u lidských žen. A taky asi u homosexuálů:D.
21.4.2008 20:08
Razere
udělej něco s tím refreshem, ať se to neposílá znova :/
21.4.2008 20:08
no, debata na tema kdo to nakonec vyhraje je vcelku bezpredmetna, protoze nemame ani zdaleka tolik informaci kolik by bylo potreba a proto je vse v oblasti divokych teorii:) Zase na druhou stranu, vymyslet ty teorie je docela zabava:)
21.4.2008 20:07
A pak Orkové... jejich rozmnožovací systém způsobuje, že jedinej způsob jak je skutečně kompletně vyhladit je provést nukleární nebo virový Exterminatus Extremis na všechny planety, které kdy byť i jen na chvíli navštívili... a to ještě nemluvím o jejich lodích...
21.4.2008 19:58
A pak Orkové... jejich rozmnožovací systém způsobuje, že jedinej způsob jak je skutečně kompletně vyhladit je provést nukleární nebo virový Exterminatus Extremis na všechny planety, které kdy byť i jen na chvíli navštívili... a to ještě nemluvím o jejich lodích...
21.4.2008 19:43
Necroni jsou nesmrtelni, ale kdyby si dokazal znicit vsechny hrobkove svety a lode, tak by meli problem:)

U tau si nejsem uplne jistej jestli jsou absolutne imunni vuci warpu, stale maji jistou dusi ve warpu, i kdyz znatelne mensi nez lide a eldari, ale porad to nejsou psychicke nuly. A navic, jak jsem jiz rekl, v oucasnosti maji cca 100 obyvatelnych svetu, coz je 10 000krat mene nez Imperium .... coz je znatelny rozdil.
21.4.2008 19:26
Pokud by někdo skutečně vyhrál, tak IMHO Necroni, protože oni jsou vlastně nesmrtelní a nezničitelní. Ostatní by je dokázali maximálně zpomalit, ale ne úplně zastavit.

Tyranidi a Necroni přestavují pravěk galaxie, Eldaři a Orkové starověk, Impérium a Chaos středověk a Tau novověk. Tau mají hodně odlišnou psychologii, která se nebrání žádným reformám. Takže pokud by vymřeli Eldaři, Tau by se asi ujali vlády nad galaxií, pokud by je ovšem do té doby někdo nevyhladil. Co se týče bojů Tau vs Chaos, tak Tau budou mít vždy výhodu v tom, že jsou imunní vůči Warpu, neexistují u nich démoni. Nejdou prostě zkorumpovat.
21.4.2008 19:25
No, krizeni by se mozna dalo, ale k tomu se ani jedna z ras nesnizi:) .... Tau je zatim mlada rasa a je rozhodne nejmensi z tech hratelnych ras ... jsou informace, ze je vytvorili eldari genetickou modifikaci a trochu jim pomohli s technikoum, ale to jsou jen spekulace .....

GW se rozhodlo "zastavit cas" v roce 40.999 a co bude dal se asi nedozvime,bohuzel ....

No, dokud se nezmenil fluff, tak vitezstvi chaosu bylo nedovratne a nedalo se mu zabranit .... ted to vypada, ze mozna budou mit problemy s necrony (C¨tan) a s tyranidy ...

Co by se stalo, kdyby galaxii dobil Chaos? No, muzu vam zaspoilovat z Legion o vizich jedne skupiny xenos o tom, co by se stalo, kdyby vyhral Horus.... ale jedine, pokud to budete chtit...nechci vam kazit zazitek z te vyborne cetby:)
21.4.2008 18:55
Když ne Ulthwé tak třeba Saim-Hainn. A co to křížení? Dalo by se? Pokud Eldaři jednou vymřou tak je nutné dát vládu někomu jinému. Asi Tau. Každopádně by bylo zajímavý kdyby galaxii Necroni dobili. A co Chaos. Co by se stalo kdyby ho dobil on?
Spoléhám že jste znalci.
21.4.2008 18:50
To jo, ale Razer má pravdu. Poslední oficiální informace je z roku 40.999, ale co bude po tom? Já bych řekl, že poslední den roku 40.999, přesně ve 23:59:59 se Císař probudí a všechny sejme :)

Protože když ne, tak bude tok 41.000 a Warhammer 40.000 bude minulostí :)
21.4.2008 16:26
No, asi jo ... ale ono se poradne nevi kdo (nebo co) je .... Ulthwe je docela v haji, hlavne od te doby co jim umrel eldrad Ulthran .... a co se tyce chaosu, tak Slaanesh ma silne spadeno na eldary....

Necroni moc nemysli, jsou takovy sileny.. jedini, kdo si uchovavaji jakes takes vedomi jsou lordi, jinak za ne mysli C¨tani:)

A nakonec... soucasny rok v settingu je 40.999 .... takze celogalakticka krizovka uz 999 let zpozdeni:)
21.4.2008 14:20
Poslední den? To už bude pozdě. Chaos všechno dobije a Eldaři toho využijí. Intrikami obrátí Chaos proti sobě a pak si děti hvězd vemou co je jejich.:D
21.4.2008 14:16
To jste ještě
nepochopili, že poslední den roku 40.000 se Císař probudí a začne celogalaktická křížovka :D
21.4.2008 14:12
Nezbývá než asi křížit rasy. Eldar s člověkem. Možná by to šlo. Každopádně to že Impérium jednou padne je jasné. Císař dřív nebo později chcípne úplně. Je jen otázka času kdy bude nad Imperiálním palácem vlát vlajka někoho jiného. Třeba to bude černobéžová vlajka Ulthwé. Eldaři sice vymírají ale zase žijí tisíce let. Impérium má hlavně blbý to že na ně má spaden Chaos. A mimochodem neví někdo jak myslí Necroni? Nikde jsem to nenašel. Myslí vůbec? Nebo jenom jejich Lordi?
21.4.2008 12:35
Eldari vymiraji .. a krome Biel-tanu to vsichni vi ..eldari maji extremne pomaly rozmnozovaci cyklus a jejich pocet je uz pod pod hodnotou kdy by se dokazali znovu rozmnozit. Co se tyce Khaina, ten dostal docela nakopano od slaaneshe:) Btw, kdyz uz jsme u eldaru, tak jsem na foru black librarynasel ze v novem codexu demonu je zminka, ze Isha neni mrtva, ale ze do ni zamiloval Nurgle a zkousi na ni svoje nove nemoci:)

A tau je imperium o cca 100 planetach ..... jedna vetsi Crusade, tak 100,200 let a je po tau.. akorat imperium ma spoustu vetsich problemu nekde jinde (Abbadon, Ghazghkull, Leviathan)
21.4.2008 9:51
,-)
20.4.2008 23:06
SMRT
Všem nepřátelům Imperia!
20.4.2008 22:31
Impérium se nepotřebuje spojovat, zbytek galaxie je zamořen kacíři, mutanty nebo odpornými emzáky. Všechno jedna chátra :)
20.4.2008 21:28
Malá oběť? Impérium vymírá také. Ztrácí jednu soustavu za druhou a to také kvůli tomuhle nesmyslnému chování. Velitel co si neváží dobrých vojáků není velitel. Tímhle tempem na tom budou lidé dříve nebo později jako Eldaři. Mimochodem jaktože že Eldaři vymírají? To nemají malá Eldarátka? Na tuhle otázku jsem nikde nenašel odpověď. Také když k tomu sečteme kolik lidí se přidá k Tau Empire vychází že banda "lordů" Terry nebude mít jednou komu vládnout. A hlavně Impérium nemůže vyhrát kvůli tomu že není schopno se spojit.


20.4.2008 18:48
Eldaři jsou na vymření. Pro Impérium, smrt milionů je jen malá oběť, a navíc mnozí zemřou dobrovolně, ve jménu Božského Císaře.

Jak říká Son of Guiliman, Císař zřejně není kompletně mrtvý. A i kdyby jo, pak je tu přeci teorie o Star Child ;)
20.4.2008 18:44
Eldaři to nedělají protože nejsou tak blbý aby si likvidovali vlastní vojáky. Když budou neschopní tak je prostě dají někam jinam. Mě se sice fanatičnost taky líbí ale věřit fanaticky v mrtvolu mi příde dementní. To už je lepší věřit v bohy Chaosu. Ale Khain je stejně nejmocnější.
Hněv stoupá.
Smrt se probouzí.
Válka volá.
20.4.2008 18:19
Jo, btw našel jsem další důkazy, že Eldaři jsou hodnější než Impérium. Tak třeba u nich není nic jako poprava. Impérium likviduje svý vlastní vojáky po tisících, kdežto Eldaři si jich opravdu cení. Vím, je to proto, že Eldarů je málo, ale tenhle barbarský čin by nedělali určitě ani kdyby jich bylo hodně.

A teď mě omluvte, za výše uvedený text se jdu udat na Inkvizici :D
20.4.2008 18:10
Jo, btw našel jsem další důkazy, že Eldaři jsou hodnější než Impérium. Tak třeba u nich není nic jako poprava. Impérium likviduje svý vlastní vojáky po tisících, kdežto Eldaři si jich opravdu cení. Vím, je to proto, že Eldarů je málo, ale tenhle barbarský čin by nedělali určitě ani kdyby jich bylo hodně.

A teď mě omluvte, za výše uvedený text se jdu udat na Inkvizici :D
20.4.2008 17:52
Bando heretiků, Ordo Malleus, Ordo Xenos a Ordo Hereticus na vás na všechny! Ve jménu Císaře, za slávu Svaté Terry, pro blaho Eklesiarchie, mutanti, démoni a kacíři musí být vyhlazeni. :)

Mě se nejvíc líbí Impérium, jeho náboženská fanatičnost a nenávist k ne-člověkům a všem mutantům.
20.4.2008 14:30
Už nevim kde to bylo že 9000 let mohl komunikovat. Každopádně mohl komunikovat jenom zřídka a jenom telepaticky. Kaput je jak se to vezme. Nemá žádnou moc. Hlavně nevládne on tak nevim co s nim pořád mají.
20.4.2008 14:15
No, kaput neni, protoze to by pak nefungoval astronomicon, a terru by sezrali demoni, kteri se dostali do webwaye, kterou stavel na terre, a ktere zadrzuje vedomim. Jinak, kde jste cetli, ze 9000 let mohl komunikovat? Jen jsem zvedavy:)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
FAQ | Kontakt | RSS | Fox Axe © 2006-2024
Původní recenze, obrázky, texty a zdrojový kód těchto stránek nesmí být bez souhlasu šířeny.

Načtení stránky trvalo 0.0138 vteřin