Yu Yu Hakusho (Ghost Files) - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Opiš co je na obrázku   opiš 


11.6.2011 20:10
už to mám shlédnuté :D jinak skvělé anime :D du hledat další :D
11.6.2011 18:23
Nech se překvapit,já sám už si moc konec nepamatuju protože je to pár let co jsem se na to díval.;-)
11.6.2011 16:38
schvaluješ ? :D spíše mi řekni má to konec? hmm ma cenu se vubec ptát? :D už jsem totiž u osmého dílu :D
11.6.2011 16:26
bankai:jo Elfen lied ti schvaluju...parádní anime :)
a Hunter x hunter jsem začal sledovat
11.6.2011 13:29
zrovna tedka mam na praci ke shlednuti http://www.youtube.com/watch?v=bHZvCrROqKs
11.6.2011 12:16
Tady jedny jsou
http://anime.akihabara.cz/anime/Hunter-X-Hunter-1999
10.6.2011 11:02
hmm dival jsem se na to video a vypada to docela zajimave :) asik se na to zacnu divat :) jeste by me zajimalo jak je to s ceskyma titulkama :)
31.5.2011 10:31
Pro fanoušky YYH doporučuju další dílo Togahashiho a to Hunter x Hunter, není to sice tak dobré jako YYH, ale zase je to třebas lepší než původní Naruto a propos po shlédnutí vám bude asi hodně, ale hodně věcí v těchhle dvou sériích připadat podobné... :-)

http://www.youtube.com/watch?v=eThFUnWY0HI
23.4.2011 23:49
ja jsem byl zvykly z animaxu ze oni to myslim pousteli vzdycky v anglictine ne??
23.4.2011 23:08
díly ke stahnutí


tu mas odkaz vzdycky davej do vyhledavace "yu yu hakusho 102" a men cislo dilu :) jinak titulky mas na
titulky

u tech dilu jsou dva jazyky takze si to pust v jazyku v kterym jsi zvykly :)))
23.4.2011 13:03
yyh
Potreboval bych sehnat dily 102 az 112 s cskymi titulkami poradte pls kde diky :D
26.1.2011 17:10
pomoc filipovy 326
mily filipe 326 rada bych ti pomohla takze YYH se da stahnout na strankach www.uloz to .cz jo a radim ti pokud se tedy divas na yyh jsi urcite fandou naruta ne no tak pokud te zajima i naruto bez na stranky www.pribehh naruta .cz a tam se toho o nem dozvis az az je to supr film a i ja doufam ze se ti bude libyt.jarka
14.9.2010 19:03
Ahoj chlapci a děvčata, fanoušci Yuu Yuu Hakusho anime. Neporadili by ste mi prosím, kde bych mohl tohle nejsuprovější anime stáhnout? Pokud možno v japonštině? Byli by ste velice laskavý, dík. návrhy pište sem nebo na mail Bandurovic.Filip@seznam.cz.. díky předem
12.5.2010 23:07
prave sem se po trech letech znova podival na yu yu hakusho ale nesehnal jsem titulky od dilu 102 - 112 ale taky je to nej anime :-)
9.5.2010 21:05
YYH je jedno z mých prvních anime, dívám se na něj od doby kdy ještě bylo na A+ až do ted', a na animaxu mě štvou ty titulky. a yu yu hakusho je u mě nejlepší anime všech dob
31.10.2009 9:13
kdyby to vysílaly v nějakej normální čas bylo by to o něčem jiném no, díky za názor .)
30.10.2009 22:47
Animax
No mam štěstí, že moje nej jsou série Slayers. Ty měly vždy až na pár vyjímek (a to šlo o první vysílání )perfektní titulkování (včetně časování) ale zajímavý je, že když měl ten díl první den v 20:45 titulky s blbym časovánim, nebo byly k jinýmu dílu, tak druhej den po desátý, když byla repríza toho samýho dílu už byly titulky v pořádku a z nějakýho důvodu to neplatilo jenom pro Slayersy (mimochodem sem se díval ještě než se A+ přemenoval na Animax) Pokud jde o YYH tak to opakujouuž asi po desátý. To třeba Blood+ nebo Full Metal Alchemist a Inuyasha pokračujou podle sérií dál. Je to škoda! A přitom je tu spousta cyber-punk a sci-fi anime, který by mohli vysílat jako třeba kultovní a legendární Ghost in the Shell (ano ano, zde je 90% věcí, který scénáristi zkopčili do trilogie Matrixu). Je pravda že teď už asi 2 roky vůbec na Animax ani na jinej anime kanál nečučim ale to bude proto, kámoš nahrává na blu-ray přes DVB kartu (já si nahrál ještě přes analogovou TV kartu do poče Slayersy 1.-3. řadu) a koukám se na to v DVD a HDTV kvalitě. Prostě žrádlo ;D
18.10.2009 15:39
yu yu hakusho
když sedívám na animax tak často vídám serial
yu yu hakusho.
ale ty titulki jsou hrozný.
16.8.2009 22:58
anime
občas koukám na animax a mam radost z toho že YYH pořád vysílají. Je to skvělé legendární anime, skoro tak dobré jako dragon ball. jinak ten dabing u některých na animaxu je fakt šílený....
11.8.2009 11:04
souhlas se Sangwiny
Naprostý souhlas. Myslím, že jsi promluvil za valnou většinu lidí sledujících Animax. Mně konkrétně štve dabing Fullmetal Alchemist i ta níže zmiňovaná vystřihnutá chibi pauza z YYH.
Proto jsem taky přešla na www.animefreak.com.
Buď je to tam klasicky s titulkama(angl.), nebo alespoň s celkem ucházejícím anglickým dabingem. Ale ten dabing jsou jen vyjímky jako třeba Dragon ball.
6.8.2009 22:22
Jo no nechápu proč tam pouštěj takový pí**viny jako Digimon:Tamers nebo DinosaurusKing(bo tak nějak) kdyby raději dali pěkně YYH ,pak bleach popřípadě s titulkama i když tam ten dabing eště zas tak hroznej není, no a zakončily to třeba Inuyashou mezitím to zaplácali alespoň průměrem a měli by to dobře vychytaný.......
6.8.2009 22:11
animax
podle mě vůbec nepochopil komu vlastně vysílá svůj program, ne vážně 3/4 anime co vysílal je v první řadě pro mládež tak okolo 15 let no a oni vysílaj od 20.00 s tím že první hodiny vysílání (čti primetime 20.00!) zabijí nejméně oblíbenejma věcma ala kapitán tsubatsa nebo jak se to menuje... největší trháky pak nastupujou někdy kolem půlnoci a maj buď posunutý titulky nebo jak píšete jsou opravdu děsivě nadabované.

Tak buď jsem program pro mladší a vysílám vše dabované jako jetix a jedu někdy dopoledne/odpoledne. A nebo se zaměřuji na kvalitní věci a neprzním originál dabingem, ale dodám kvalitní titulky.
6.8.2009 22:04
To Shii: jj to vím a přitom ta chibi přestávka je tak roztomilá....sou to dementi......no ale furt lepší než kdyby to nadabovali.....když sem poprvý slyšel dabovanýho naruta(na jetix....to už jsem měl shlídnutejch cca100 dílů s titulkama na netu) myslel jsem že spadnu ze židle.......a ke konci dílu jsem si začal všímat i té OBROVSKÉ osekanosti..... prostě největší prasečina u anime je dabing do češtiny a hlavně pro to že nevybíraj hlasy které se k postavám hodí(viz dabing Hakua kterého dabovala v CZ žena které mimoto dabuje 80% vedlejších i téměř HLAVNÍCH postav.... prostě třikrát fuj Jetixu a jednou Animaxu....
5.8.2009 21:50
Pro Augustus a Razer
Vy dva! Uznávám, že vaše hádky jsou zajímavé spestření, ale když už tu není skoro nic jiného? Kazíte dětskou mládež.
2.8.2009 11:36
pro Sangwiny
Existují programy na posun titulků, již se mi mnohokrát osvědčily. Zkoušel jsi nějaké?

Já však již většinu věcí sleduji s těmi anglickými, jelikož jsem líný ty české hledat a případně upravovat, takže které programy jsou na úravu nejlepší, popřípadě jaká je s momentálně s českými titulky situace Ti neporadím.
2.8.2009 11:32
pro Shii
Nevím, zda jsi mé komentáře četl(a), ale obávám se, že to máš poněkud popletené.

1. Naruto není mé oblíbené anime a výslovně uvádím, že jeho soubojům lze také mnohé vyčíst.

2. Se srovnáváním Naruta s YYH přišel Razer, tak nevím, proč to vyčítáš mně a jeho se snažíš zastat. Evidentně to máš popletené.

3. Nesnažím se bránit Naruta a hanit YYH. YYH mám kvůli postavám dokonce raději, jen na konkrétních příkladech uvádím, že souboje jsou v Narutovi lepší. Mimochodem šlo mi především o korigování nesmyslného opěvování soubojů v YYH, které považuji za nejslabš část celého anime.

Proto je pochopitelné, že se zaměřuji na souboje a nikoli na děj. Jestli Ty hodnotíš a rozebíráš bojové scény na základě děje anime, pak je asi problém na Tvé straně.

4. Zatím mi tady nikdo nedokázal ukázat, co má být na těch úžasných (úžasně stereotypních a nudných) soubojích v YYH akčního a propracovaného. Vždyť bojovníci tam pořád kecají, machrují, stojí, aby z nich mohla doslova sálat síla, zabít pár diváků a ostatní se tomu podivovat. Hlavně že všichni od začátku víme, jak to skončí i jak to bude probíhat.

Kdyby si tu všechnu nadsázku nechali do jednoho závěrečného souboje, tak by to diváka možná zvedlo ze židle. Ale když se to oúakuje pořád dokola, začne to nudit.

Hodnotím takto právě proto, že u sledování přemýšlím, jinak bych se možná musel klepat o to, co bude z klaďasem, když mu záporák dává na frak. Takhle ale vím, že se jen zatváří drsně, hodí drsňáckou hlášku a odhalí svou pravou sílu, všichni udělají vyjevené jééééééééééééé!!!, pár věci vybouchne a jede se zase dál. Zív!
1.8.2009 23:21
To Sangwiny
Zpožďuje... a je to proto, že "vystřihli" z každého dílu tu "chibi přestávku", jenže titulky už nikdo neupravil. Zabít je za to -_-;;
Ale to není jen u tohohle anime... někdy se stávalo [nevím, jak teď - nekoukám už v CZ na nic...], že byli titulky úplně k jinému dílu, nebo chyběly úplně... holt česká pečlivost...
1.8.2009 20:50
To Shii
Aha....mno to je škoda.....jinak s tebou docela souhlasím......je škoda že to nikdo nepřeložil dál,takhle to musím sledovat na Animaxu kde se jim po deseti minutách začne titulková stopa zpožďovat o 10 VTEŘIN!!!!
27.7.2009 20:29
To Augustus
Nemůžu si pomoct a musím reagovat na tvé zatvrzelé bránění Naruta a hanění YYH.

"Tam píšeš, jako kdyby YYH bylo best a jeho akční scény lepší než v Narutu, což víme neodpovídá skutečnosti." << Můj názor je takový, že akční scény v YYH jsou opravdu lepší [především tím, že jsou vážně akční], propracovanější, podávají divákovi podtext morálky a něčeho, na co Naruto nikdy nedosáhne - chytne to diváka za srdce a začne přemýšlet (ale ty možná u sledování anime nepřemýšlíš, vidíš tak jen půlku).
Srovnávat Naruta s klasikou formátu Yuu Yuu Hakusho je podle mě zkrátka hovadina, když to tak musím říct.
Naruto je především komerční (jak už řekl Razer) a mně osobně se zdá vhodný spíše pro lidi, kteří se potřebují na něco koukat a něco hltat.

"Příliš mnoho dílů, nesympatický a nepříliš inteligentní hlavní hrdina, příliš dlouhé, stereotypní, krajně přehnané a nudné souboje, příliš málo technik. Předvídatelné, schématické, málo napínavé." << Mnoho dílů a příliš dlouhé... to je podle tebe argument? Proto je to anime špatné?
Nesympatický Yusuke > co třeba říct čím? Co tě na něm žere? Vyčíst milion negací bez důvodu umím taky.
Neinteligentní > odlišit inteligenci od spontánnosti je asi nad tvé možnosti (?), navíc by bylo dobré brát v potaz linii příběhu (který jsi asi nějak vynechal a zaměřil se čistě na bojové scény), hlavní hrdina se vyvíjí a stává se chytřejším (ale bylo by možná dobré to dokoukat s hlavou na krku).
stereotypní > nazvat to stereotypem se mi zdá přehnané, to anime má určitý řád a pokud chceš každý díl o něčem totálně jiném (jako by měl Yusuke v jednom díle sázet stromečky a ve druhém skákat bungee~) to bude chtít asi koukat na víc různých anime.
Řád má spousta dalších anime, spousta jiných seriálů, např. nějaká ta kriminálka > stane se zločin > vyšetřují ho > po dlouhém pátrání najdou vraha > usvědčí ho > konec. Není to stereotyp, ten vrah nebyl pokaždé učitelem klavíru a nezabil oběť, protože mu zkazila pověst a policie ho našla pokaždé jinak. Neplést se stereotypem, prosím.
Nudné a předvídatelné > předvídat například, že hrdina přežije je celkem...normální, nebo se má objevit milion postav a každá druhá dobrá a každá druhá špatná má v souboji zemřít? Ono nejde o to, kdo zemře/prohraje, ale jakým způsobem (jsme zase u bojových scén). Nevím jak tebe, ale mě některé scény opravdu hodně překvapily (nejen bojové).
Málo napínavé > chceš roztáhnout jeden souboj do deseti dílů? (To, co se ti zřejmě tak líbí na tvém oblíbeném Narutovi)~

"Pofiderní psychologie. Přílišná zaměřenost na boj. Možná je to tím, že je to staré, ale zatím to vypadá na velmi průměrné nebo mírně podprůměrné bojové anime a to se mizačátek tak líbil.:("
Pofidérní psychologie > psychologie postav (klaďasů i záporáků) je (imho) na vysoké úrovni, je třeba si všímat dialogů, zjistit jak ta postava myslí, proč dělá to co dělá. Jak už bylo řečeno, postavy se vyvíjí, mění se jejich názory a priority… nevím, co je podle tebe pofidérní.
Přílišná zaměřenost na boj > tohle je snad hloupý fór… je to bojové anime… tak o čem má být? O tom, jak se Yusuke učil skládat ve škole origami? Navíc tam jde o mnoho jiných věcí, které právě boj spojuje.
Co se týče těch bojů a zničeného okolí (kromě bojovníkova oblečení) < jde o to ukázat velikost síly… a oblečení by mělo zůstat na svém místě, pokud to anime má být přístupné…

Nechci pitvat víc tvých řečí… jen se musím zastat Razera, když vidím co za hlouposti tu vyprávíš. Navíc si občas protiřečíš ;-) Možná by bylo fajn se občas zamyslet nad tím, co píšeš a také nad tím, co píšou ostatní. Pak by jsi třeba zjistil, že nemusíš mít vždycky pravdu. ^_-


Sangwiny > titulky na další díly nejsou nikde, buď si budeš muset počkat až to někdo dopřeloží, nebo koukat s eng titulkami ^_-

24.7.2009 23:05
...
Já myslím že je zbytečný se hádat....
Naruto mě fascinuje svými propracovanými technikami a souboji ale vadí mě moře vzpomínek a monotóního narutova souboje

Naruto má dětinský výklad světa, záporák jej sundá, Objeví se 20 000 vzpomínek na kde co všechno a naruto znova útočí. Začíná to vypadat že vyhraje ale zase je sražen. Soupeř se posmívá a Naruto s poslední síli a slzami v očích vztává a s novou ještě brutálnější silou nepřítele sundá.... tak to byl prototyp všech narutových soubojů :D
.....jednou pěkné ale 50x a vžy natažené na minimálně 3 epizody......fakt mi to stačilo vidět jednou


u YYH sem sice jen u 50 dílu ale oblíbil jsem si to za jeho razantní zakončení soubojů a to že vše de plynule, nic se neprotohuje a přesto to nepůsobí uťatým dojmem.....i když s malým počtem technik to začíná být stereotypní :(

PS: nevíte někdo kde stáhnout YYH od 53dílu až do 112 v JP(popř ENG) s českýma titulkama??? Já to všude našel jen v ENG a na Otakuland jsou titulky jen do 53 dílu... :'(
10.7.2009 18:12
ale víš co
myslím že tohle nevyřešíme ty a jistě nejsi sám preferuješ co možná nejvíce komplikované dle tebe "chytré" způsoby boje. Já vím že takové způsoby prostě nikdy fungovat nebudou vždycky se něco pokazí a to nejméně 3x, proto preferuji to co je v YYH. Stačí umět rychle hodit kamenem a nepřítele zneškodníš, nesrovnatelně krát rychleji možná to je nudné ale pro mě je to nesmírněkrát uvěřitelnější, přestože v obou show se dějou dost nereálné věci.

Mimochodem vážně si připadám hloupě při těchhle rozhovorech ty si prostě vždycky usmyslíš že někoho druhého musíš za každou cenu přesvědčit o své pravdě i kdyby to mělo trvat 5 let nepřetržité diskuse a nebo když nesouhlasí ho označíš za kdoví co.


Svůj postoj sem snad dostatečně vysvětlil, ty taky jenže ty navíc musíš neustále opakovat že ten můj názor je hloupej protože to co se mi líbí je hloupé a já jsem ještě víc hloupější protože to přeci nevidím a vždy když tě odargumentuju začneš nanovo že přece 400 dílů je větší koncentrace než 100 a podobně.

Tak víš co měj si svojí pravdu zaspamuj to tu nadávkama na YYH a mou inteligenci a co všechno, hřešiš prostě na to že lidi už tě maj po pár dnech dost a raději se s tebou přestanou bavit a ty pak máš pocit výtězství...

Což mě přivádí k tom, že tak možná uvažuješ i v případě opravdového souboje, že bys prostě soupeře utahal kecama a po 20 dílném 10 hodinovém okecávání by se ti soupeř raději vzdal jako v Narutovi :-) no jo ale v YYH, nebo realitě bys dostal ránu do rypáku a bylo by po souboji do 2 minut :D
10.7.2009 17:14
Augustus
no a co třeba za úžasné techniky které tak obdivuješ jsi v narutovi našel?
10.7.2009 17:06
Witcher:
To jsem rád, že příjemným. za sebe mohu říci, že někdy je to otravné, jindy zase poučné.
10.7.2009 17:04
Razere
Ve skutečném světě by stejně tak neexistovaly techniky YYH a Kurama by se zahrádkařením mohl tak maximálně moderovat Receptář, ale o to tu přece nejde.

Naruto je moc vystavěný na efekt a uměle natahovaný, o tom žádná, ale jeho souboje se od YYH liší tím, že v nich jde opravdu o boj, strategii a techniky, nikoli světelné efekty a chlapácké předvádění.

Ty "slavné" souboje v YYH totiž mají jednotné neustále omílané schéma. Ukažme si to třeba na duelu Kurama versus Karasu:

1. Představovačka - oťukávání či drobné provokování klaďase se záporákem. To je docela obvyklé a patří to k utvoření atmosféry.

2. Záporák ukáže, jak moc je drsný. Všichni dělají uh! ach! jé!. Vypadá to, že klaďas nemá šanci.

3. Klaďas to pořádně rozbalí a ukáže, že je ještě daleko drsnější. Teď dostává na frak záporák a všichni dělají uh! ach! jé!

4. Ale záporák se jen tak nevzdává, vytáhne ze sebe vše a ukáže, že je opravdu mega drsný. V této chvíli je již masivně likvidováno okolí a světelných efektů je více než na pouťové atrakci. Když se okolí vyhrabe z trosek tak dělá uh! ach! jé! z toho, že klaďas přežil.

5. Teď již to opravdu vypadá, že klaďas nemá vůbec šanci a dostává brutálně na frak. Nakonec ze sebe ale vyhrabe poslední zbytky sil a předvede se jako hypermega drsný, což nepřítele buď porazí nebo zcela zlikviduje.

To se opakuje s drobnými variacemi neustále dokola. Hele, já vím, že máš rád chlapáky, co si sáhnou až na samé dno, ale když se to opakuje přes 100 dílů.

Zkrátka a jasně, v Narutovi je jakás takás strategie, techniky a protitechniky a hlavně se tam často vítězí hlavou. Někdy čekám na konec nudného souboje protože jsem zvědav, co si slabší strana vymyslí.

V YYH je však hrubá síla přebita vždy ještě mocnější silou a ty efekty kolem jsou prudce přehnané. Na počátku to vzbuzuje emoce, ale pak již je to jen stereotyp. Zkrátka v době YYH bylo faito v plenkách a je to na něm vidět. Není to žádný král, i když se na něj pěkně kouká a může být poučné v tom, jaké byly začátky.

YYH není nijak zářné ani hrozné. Je s Narutem srovnatelné. Má sice méně dílů zato však mnohem méněnápadů i postav a pokud Naruto používá nějaké nápady z YYH (které zřejmě nejsou původní vynález YYH), tak mnohem lépe.
9.7.2009 20:08
Snad nebude vadit kdyz pridam jeden komentar mimo tema, ale musim rict, ze vase spolecne rozepre jsou prijemnym spestrenim jinak misty stagnujicich debat =)
9.7.2009 17:21
jak myslíš
ve skutečném světě by tě nikdo nenechal na něj čučet 20 minut a vymejšlet nějaké legendární strategie založené na ovládání přerostlých žab a podobně.
9.7.2009 17:10
no hlavně
Tam píšeš, jako kdyby YYH bylo best a jeho akční scény lepší než v Narutu, což víme neodpovídá skutečnosti. A nejenom proto, že je Naruto mladší a dělán jiným stylem. Jeho souboje jsou totiž mnohem chytřejší a skutečně propracované, i když by se jim dalo také leccos vytknout. Třeba to natahování nebo spíš scény, kdy protivníci stojí jako tvrdé Y a dlouze na sebe čučí, což má jediný účel. Dopřát Narutovi a jeho kámošům čas na vymyšlení nové taktiky, jak toho nezničitelného borce porazit.

Pořád je to však mnohem vyšší level než Yusukeho souboje, kdy do sebe jenom dva nabušenci mlatí čím dál ničivějšími ranami, až zlikvidují široké okolí a vyhraje ten, který má větší výdrž a ránu.
9.7.2009 16:44
jak si to protiřečí?
čili když má něco o 300 dílů méně je to méně koncentrované? Neztrácíš se v tom nějak ty?
9.7.2009 14:35
ale
Tohle si dost protiřečí s tím, co jsi napsal v recenzi na Naruta:
"Na konec si neodpustím připomenout krále “faito“ žánru
Yu Yu Hakusho ze kterého si Naruto bere tu postavu (génius Shikamaru a jeho ovládání stínů), tu humornou scénku (1000 let bolesti), tu útok (Rasengan). Ne abych říkal, že ho Naruto vykrádá jako třeba Matrix, ale abych jako první anime ke sledování doporučil opravdovou zkoncentrovanou kvalitu čili YYH."
9.7.2009 14:03
Augustus
není to paradox Naruto jak píšeš je srovnatelný, ale má o nějakých 300? dílů zatím víc a to se člověk pak už začíná nudit :)
9.7.2009 13:40
ach jo
Připomínají leda tomu, kdo o baletu nic neví. Prostě tam, kde je Matrix ladný, elegantní a efektní (s propracovanou místy až přehnanou choreografií) je YYH pouze hrubě brutální, jinými slovy bezduché mlácení spojené s likvidací všeho kolem. Hezky se na to dívá, ale brzy to omrzí.

Jinak, nikdo Ti nebere Tvé ujíždění na YYH, co je však nefér, je fakt, že Narutovi jsi dal, kolik jsi dal (a právem) a podobnému seriálu na srovnatelné úrovni vrazíš 100% a vychvaluješ jej do nebes. To je vcelku zábavný paradox a pak se snaž tvářit objektivně.;-)
9.7.2009 13:21
myslím
že jsi si odpověděl sám, scény v YYH nepřipomínají balet :-p
8.7.2009 19:44
dobře
Co je na nich údajně tak skvělého? Když jsi takový znalec, jistě to můžeš vysvětlit, ne?

Mimochodem jako by to zrovna Tebe zajímalo, jestli někdo seriál viděl či ne. Viz Tvá reakce na Protea.;-)
8.7.2009 19:37
zajímavé že ve všech recenzích a to i zahraničních vyzdvyhují souboje jako jedny z nejlepších co kdy v anime viděli.

Jak ostatně i z recenzí tu na FA můžeš vyčíst viděl jsem opravdu hoodně živích akčních filmů a to i asijských tak mě prosím tímto stylem nepoučuj :)

Jinak dobře svůj názor jsi řekl a já na něj odpověděl jen se prosím nesnaž působit přechytřele. Ale alespoň jsi tentokrát seriál viděl :-)
8.7.2009 19:21
zkrátka
Těžiště YYH je v postavách a nikoli soubojích, které jsou docela slabé.
8.7.2009 19:13
ad Matrix
Tvůrci Matrixu se netají tím, že vycházeli z hongkongských akčních filmů, shaolin filmů etc. a není důvod jim nevěřit. V těchto filmech se s trochou nadsázky dá říci, že hrdinové se projdou po zemi jen, aby setřásli z bot pavučiny z běhání po stropě. Nadsázka je tu obrovská a co se týče soubojů, tak tam tyhle věci jsou také. Mimochodem ty filmy a jejich tradice jsou starší než YYH a Matrixu se podobají více.

Nezaměňuj tedy svézbožné přání s realitou. Matrix skutečně přinejmenším v jistých směrech inspirovalo anime, ale novější (třeba Ghost in the shell) a ne nutně v soubojích. Respektive to, co dělá Matrixovské souboje výjimečnými, si nemusel brát Matrix z anime.

Krom toho nechápu, jak můžeš srovnávat závěrečné finále Matrixu s nudným soubojem na konci YYH. Tady nejde o to, zda se někomu líbí či ne. Ony se svým průběhem ani nepodobají.

Jinak agresivní útoky sem přinášíš pouze Ty a to ve chvílích, když Ti někdo rozboří Tvůj oblíbený umělý myšlenkový konstrukt.
8.7.2009 19:04
co chci
Aby ses choval racionálně a nepřeháněl. Pak nebudeš odhánět čtenáře žádné. V recenezi jsi totiž spousty věcí krásně vystihl (např. že hrdina se vůbec nevyvijí etc.) a pak jsi to tak nepochopitelně zakončil. Kdybys tomu dal 70%, vůbec by se rozumný čtenář nemusel zlobit, ani za 80% (i když to by již lidem jako já přišlo trošku nadnesené). Není to špatné anime a vůbec Ti neberu tu radost na něm ujíždět, ale jde o něco, u čeho prostě musíš často kvůli stylu vypínat mozek. Není to tak hrozné, aby se to nedalo přežít a vůbec to nebrání v tom nemít YYH rád. Ale na 100% to zkrátka není.

To chápeš samozřejmě také stejně jako fakt, že soudný recenzent nemůže dát 100% všemu, co se mu líbí jenom proto, že se mu to líbí. Ty to řešíš častým navymýšlením si věcí, které v díle sice nejsou, ale v recenzi dobře zdůvodňují to maximální hodnocení. Do toho spadá spousta neprofesionálních recenzentů. V tomto případě jsou to údajně propracované souboje. Čím propracované?

Já Ti to nadšení neberu, ale neměl bys psát něco, co není pravda. To je celé.
8.7.2009 18:37
ps
tak sem si to kurva vygooglil a z snad 10 prvních recenzí bylo nejhorší hodnocení 8/10
8.7.2009 18:23
a ty jsi zase
odsud doslova odehnal mnoho "normálních" čtenářů a své útoky neustále stupňuješ.

Nevím co chceš odemě slyšet, opakovaně přiznávám že YYH je pro mládež a že ho mám rád tak jako kdybych byl třeba o 10 let mladší než sem.

Samozřejmě že Matrix nestojí na nápadech z YYH, ale některé jeho souboje dle mě ano... samozřejmě že když nemám důkazy typu doslovného přiznání Wachovskejch těžko můžu dělat víc než jen říkat co si myslím. Navíc konkrétně v tomto případě sám aktivně hledám předlohy ze kterých YYH čerpalo a nebráním se konkrétním argumentům, za ty však nepovažuji adresu http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/ jak jistě pochopíš.
8.7.2009 17:29
zkus si to najít
Což zrovna těm údajným statisícům fanoušků moc neodpovídá. Znáš adresu http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/ ? Zkus si tam o YYH přečíst jiné recenze. Třeba ve Warforu se mi zdálo, že jsou na něj až moc příkří.

Každopádně fakta o těch soubojích nemůžeš popřít a stavět jenom na lidech by nebylo moudré. Třeba spoustě lidí se líbí poslední Star Trek a kvalitu to z něj nedělá.

Navíc spoustu přemýšlivějších čtenářů jsi odsud svým přístupem vyloženě vyštípal.
8.7.2009 17:11
kdo
ostatní má na YYH stejný názor jako ty?

připomínám, že dle hlasování se mnou cca 340 lidí souhlasí
8.7.2009 16:15
ach jo
Vyskakování ze země nepovažuji za dobrý nápad ani pěknou techniku a nikdy se mi nelíbilo. Vytanutí ze stínu či z vody beru, ale tohle již ne. Jinak to je samozřejmě můj názor. Existují i absurdnější techniky.

Jde o to, co si nemyslím zdaleka jen já a co je na YYH vidět, přičemž to úplně odporuje chvále ve Tvé recenzi. Souboje mají nejen málo technik ale jsou naprosto stereotypní a nenápadité. Jasně, občas se tam objeví světlý moment či překvapení, ale ten je za celý souboj obvykle tak jeden. A ještě k tomu je to nepromyšlené.

Třeba takový Naruto je vyloženě překombinovaný, ale YYH mu vytváří přímo opak. Např. ten šikovný trik, kdy se přemístíš za záda soupeře, abys ho mohl udeřit. Jednoduché, efektní, efektivní. Jenže také dost staré, když to použijí jednou, tak beru, ale proti takovému základnímu triku přece musí existovat protitah. Třeba, že když Ti soupeř zmizí z očí, tak jdeš automaticky do úhybného manévru. Nebo Narutem totálně přepoužívaná taktika s klonem. Ale v YYH ve finálním souboji to Yusukeho překvapí úplně stejně jako by to bylo poprvé.

Líbilo se mi to kvůli hláškám a postavám a interakci mezi nimi ale souboje byly pořád stejné. Napochodují tam proti sobě dva borci a buší do sebe ranami s energií menší atomovky. Všechno kolem je roztřískáno v přehnané efektnosti na hardy krom těch dvou bojovníků a jejich spoďárů.
Viz třeba souboj Yusukeho se Shinobuem. Ten rozhodla mega síle versus ještě větší mega síla. Žádné umění, žádné nápady.

Jak můžeš o takových soubojích prohlásit, že jsou propracované? A jak to můžeš srovnávat s Matrixem, který má takřka baletní choreografii?
26.5.2009 20:04
PS: Dokoukáš YYH až do konce?
PSS: Říkám že bylo první možná úplně první nebylo jelikož jsem zatím všechny anime co existují neviděl to říkám jen proto aby jsi mě nezačal obviňovat ze lží.
26.5.2009 20:01
Augustus
Víš já opravdu nevím jak to třeba tobě vysvětlit, ale dovolím si jeden příklad souboje se Sensuiem kdy Yusuke vyrazí z pod země a překvapí ho. Nevím jestli to bylo prvně kdy byla tahle scéna v anime použita, ale já jí poprvé viděl právě v YYH, stejně jako mnoho jiných. Nejde o to že by postavy v YYH měly co nejsložitější a nejneuvěřitelnější techniky jako přenos duše, klonování z čistého vzduchu ale o to, jak používají to co mají (dejme tomu super síla) viz. mnou uváděná scéna.

Ta "technika/techniky!" sama o sobě není nijak geniální stejně jako třeba scéna v Terminátorovi 2 kdy začne rotačním kulometem ničit policejní auta, jenže je tak pěkně použítá, že si jí člověk prostě zapamatuje ve velmi pozitivním světle.

Zde jde o to, že ty a 99% lidí včetně třeba i mě pokud bych věci sledoval opačně už tuhle scénu viděla použitou trochu hůře třeba v tom Narutovi a když jí vidí teď znovu v seriálu který jí měl ale třeba první, nijak ho nezaujme prostě podvědomí ti řekne to už tu bylo a ty si v mysli neasociuješ ten hezký pocit z překvapení...

Ovšem to není jediná věc co u mě YYH zvedá do těch pomyslných pro tebe asi nepochopitelných a přehnaných výšin. Velmi zjednodušeně řečeno YYH bylo první a asi i na několik desítek let poslední anime tohoto ražení které ač nepřinášelo nic v zásadě převratného (nějaké zajímavé duchovní myšlenky řekněme) spojilo v dokonalém poměru, komerční požadavky nutné pro svůj vznik (bez peněz to prostě nejde!) s opravdovým zábavným příběhem který autor psal z lásky tak aby čtenáře v dílčích pasážích nadstandardně zaujmul a o něco třeba v podobě dílčích názorů na přátelství mezi lidmi obohatil.

Na Narutovi který přišel o 10 let později je přesně vidět, že trh ale i autor už ho formoval tak aby co nejvíce vydělal... jak si sám psal má mnoho dobrých nápadů které však soustavně nenaplňuje alespoň v takové míře jako to pro mě a mnoho dalších fanoušků dokázal právě YYH.

YYH mě neotakuizoval nebo jak jsi to psal. Jen jsem ho viděl dříve než zmíněného Naruta, Bleache, Bastarda... všechny ty scény pro mě byly nové. Nicméně i když se teď koukám zpětně svůj názor neměním YYH je pro mě stále tím nejlepším mixem.

K tvím posledním větám říkám, to je věc názoru pro mě jsou ty scény pořád nejlepší právě zde.
26.5.2009 18:58
takže
Ale stejně jsou ty souboje nedopracované a nedotažené. Chtělo by je více promyslet, protože jde v mnoha případech o to samé, přitom se mohli více poučit i z kung-fu filmů.

Takže podle toho, co tvrdíš, nejde o žádný skvost za 100% a revoluční počin, který by ovlinil X dalších včetně Matrixu, ale prostě jen další mírně nadprůměrné bojové anime, které si bere hodně ze svých předchůdců a sem tam k tomu něco přidá, ale jinak nic nového ani zářného pod sluncem? Hele vím, že je to asi jedno ze Tvých prvních anime, které Tě pomohlo přivést k žánru, takže srdeční záležitost, ale musíš kvůli tomu tomuhle dávat 100%? Myslíš, že si je teď s odstupem času opravdu zaslouží?

Bastarda jsem neviděl, ale pokud opravdu tohle anime inspirovalo Matrix či Naruta, což není vůbec jisté (klidně to mohlo být něco jiného), tak následovníci předvedli ty souboje a akční scény mnohem lépe, logičtěji a inteligentněji...nikoli naopak, jak se snažíš tvrdit v recenzi.
25.5.2009 14:34
samozřejmě
že naruto má kolikrát lepší techniky, protože tak jako yyh využil před víc jak 12 lety již existující anime (např toho Bastarda jak už sem se zmiňoval) a spojil je do jednoho krásného celku dělá to samé i Naruto s tím rozdílem že ten se natahuje jak žvejkačka na 300 dílů + trpí dalšíma nešvarama jako je 180 postav pro každého, tohle najštěstí v YYH ještě nebylo v takové míře.
25.5.2009 13:23
mně
Mně se začátek moc líbil (hlavně humor, konfrontace postav etc.) ale fakt nevím, co na těch soubojíš vidíš. Někdo vříská, občas prohodí nějakou hlášku a zuřivě do druhého mlátí. Ten tomu jen velmi výjimečně uhne ale všechno stojí na tom, zda ustojí ránu, která vše kolem ničí s razancí atomovky. Všechno kolem kromě hrdinova stylového oblečku. Krom yusukeho, tomu to občas roztrhne triko. Propracovanější je má i Naruto, což je prostě fakt, stejně jako ten malý počet technik (Na 100 dílů). A co jsem se rozhlížel po netu, tak jsem to nepostřehl zdaleka jen já.
25.5.2009 13:03
a je to
tu :-)

viz. můj předešlý příspěvek z 5.3. :)
25.5.2009 12:39
nechápu
Jen nechápu včem opisoval od tohoto opisoval Matrix. Pokud tím myslíš přehnanost a stylizaci či fakt, že hrdina musí od záporáka dostat předtím nakládačku, která by rozmlátila tank, než začne opravdu bojovat, tak tu bylo již dávno před Yu Yu Hakusho.

Hele, to že Tě něco otakizovalo a máš k tomu osobní vztah, ještě vůbec neznamená, že je to klenost, který něco ovlivnil nebo nedej bože od toho opisuje klasika.
25.5.2009 12:34
zatím
Zatím je to tedy zklamání. Příliš mnoho dílů, nesympatický a nepříliš inteligentní hlavní hrdina, příliš dlouhé, stereotypní, krajně přehnané a nudné souboje, příliš málo technik. Předvídatelné, schématické, málo napínavé. Pofiderní psychologie. Přílišná zaměřenost na boj. Možná je to tím, že je to staré, ale zatím to vypadá na velmi průměrné nebo mírně podprůměrné bojové anime a to se mizačátek tak líbil.:(
5.3.2009 22:10
no jestli
po dokoukání prohlášíš že se ti tenhle seriál nelíbil tak fakt nevím :-)
5.3.2009 21:50
Mám rozkoukáno
A zatím se mi to líbí. Překonal jsem svůj přirozený odpor k seriálům delším než 30 dílů, tak uvidím, zda nebudu zklamán.
5.3.2009 19:21
^_^; Co na to říct? Eh, ha... ha... ha...
5.3.2009 14:59
:D
ty sis myslela že ti nadáváme ne :D
5.3.2009 13:22
Aha... A já pořád co to.. No rozhodně díky a omlouvám se
5.3.2009 8:59
Spoiler jakože vyzradíš děj někomu kdo to neviděl :-) jinak si piš co chceš jak sama vidíš když to není sprosté nic nemažem.
5.3.2009 6:12
dotaz
Hej! jak to myslíte ,,SPOILEROIDNÍ "? Píšu jenom to, co si myslím! Všude!
28.2.2009 16:57
Tenhle komentář bude SPOILEROIDNÍ .-! !!

Poprvé když jsem já zahlídla YYH(tenkrát samozřejmě ani pára co to je) Tak právě všichni nadávali Sensuimu(zase ani pára), že zabil Yusukeho(domyslela jsem si, že ten Yusuke byl asi hl. hrdina, protože jinak by se to přešlo s klidem) a pak nějaké ty efekty se světlem a najednou všichni utíkali nějakou dírou. Vůbec jsem to nechápala, ale řvala jsem jak želva a říkala si ,,To je divnej seriál, kde zabijou hlavního hrdinu". Po X letech jsem to viděla téměř celé(od souboje Kuw. s Randoem) a pochopila jsem, že tohle je klasika, kde hlavní klaďas nemůže umřít, a když už umře, tak se ňákým způsobem znovuzrodí. No jinak je to 2. z mých 4 nejoblíbenějších seriálů(1.Slayers, 2.Yu Yu Hakusho, 3.Inuyasha a 4. Fullmetal Alchemist) A jako snad většina holek jsem šíleně zamilovaná do Kuramy(ikdyž to předtím byl Hiei, který mně přešel, když jsem zvěděla o jeho 3. oku)
18.12.2008 15:58
Yu Yu navždy
Ahoj, tohle je úplně nejlepší recenze na celém českém internetu na ten nejlepší seriál všech dob! ;) Yu Yu je dokonalý, o tom není pochyb, každý díl je navíc ještě lepší než předchozí, i když se to zdá někdy už být nemožné:D (viděl jsem seriál třikrát na Anime a pořád se stejným zaujetím). Něco podobného je snad už jen u Naruta (mimo vycpávkových dílů- které Yu Yu nemá!) Yu Yu Hakusho forever!
24.3.2008 20:56
kurama je nej
yu yu hakusho je nejlepci anime a kurama je supr ogata ho nahodou namluvila skvele ma bozi hlas
24.10.2007 9:55
YYH
YYH je ten nejlepší anime seriál který znám !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8.10.2007 18:27
prostě je v tom zmatek .)
Takže sem nad tím moc nebazíroval a dal tam těch 300. Mimochodem u té 1000 ky je možný ještě jeden výklad a to: Poprve když se potká Kurama a Yomi v seriálu říkají něco jako že se neviděli nejmíň 1000 let jenže to je možné vykládat jako takové hovorové rčení - neviděli jsme se už nejmíň sto let / tisíc let to samé když se zmiňuje těch tisíc let při posledním kuramově souboji v souvislosti se zasazením těch rostlin. A jelikož ještě nejsem v japonštině dostatečně zběhlý nemohu tuhle variantu vyloučit proto sem se rozhodl držet těch 300 let. Ale vědu bych z toho nedělal ,)
8.10.2007 11:07
Aha, už vím,
první díly jsem neviděla, zhruba až od osvobození Yukiny. Jestli byly nějaké odlišné údaje tam, nedivím se, že o nich nevím. Taky mě upozornila přítelkyně, že ten renonc mohl pocházet už z mangy.
Dobře, pokud to tak chceš brát, dopřejme mu 300 let slávy :), i když věhlas přetrvává dobu působnosti.
Ty stránky, jak jsem zjistila, už jsem viděla, jen jsem si nedala moc práce s překladem. 300 let v americké verzi pokládám za blábol, za prvé je to japonský seriál a ten bych proto spíš brala jako věrohodný, za druhé jsou tu ty nesrovnalosti s dobou Yomiho vlády a jeho účastí na akcích Kuramovy bandy.
1.10.2007 20:27
Kuramův věk
Tady najdeš jak je to s jeho věkem, tedy ovšem pokud rozumíš anglicky. ,-)
1.10.2007 15:07
Psí hvězda
Pokud si dáš pozor zjistíš, že časové údaje ohledně Kuramy si v seriálu párkrát protiřečí, ale jestli si správně pamatuji je několikrát jasně řečeno že legendárním lupičem byl zhruba po 300 let. To znamená že "obyčejným" lupičem mohl být už mnohem déle, ale jak říkám údaje si trochu protiřečí dokonce sem na to už někde četl diskusi :)

Jinak samozřejmě odkazy mi vůbec, ale vůbec nevadí, ba naopak. Jediné co nemám rád je zkopírování textu bez uvedení právě toho odkazu.

A za pochvalu velmi děkuji :)
1.10.2007 12:28
Dovolím si nesouhlasit
s údajem, že "Po 300 let byl legendárním lupičem a bezcitným vrahem ve světě démonů." Jestliže se s Yomim setkal po 1000 letech, jak se v seriálu uvádí, a podle Yomiho vzpomínek už v té době byli pěkná banda loupežníků a vrahounů, a do světa lidí se dostal zhruba 14 let před začátekm seriálu - na roce nesejde, stačí, že to byl konec 20. století - byla to doba nesrovnatelně delší. Pokud tedy nemáš zaručené informace o tom, že v posledních staletích žil v Zásvětí pokojným a ctnostným životem :-).
Ale jinak - všechna čest, tahle recenze je nejlepší, co jsem našla. Až vytvořím sekci pro anime na svých stránkách, dám k sobě na ni odkaz, pokud Ti to nevadí.
10.8.2007 14:40
Ranma
Teď jsem si pustil nějaké díly z druhé řady a musím uznat, že takovou fantazii na různé "bojové" úkoly hned tak někdo nemá :)

Nicméně celkově mě to až tak nenadchlo, čekal jsem že to bude víc "komplikované" ale jako oddychový seriál proč ne, ten úsměv na tváři to u člověka vykouzlí.
10.8.2007 8:35
ranma
Já jsem právě zatím u konce třetí a zatím nějaký výrazný pokles v kvalitě nepozoruju. Ale s Inuyashou bych to moc nesrovnával...
8.8.2007 16:55
Stonewolf
Předně děkuji všem za pochvalu, Dragonball sem zatím neviděl a v nejbližší době ani neplánuju, ale z Ranmy sem viděl první sezónu, teď je na řadě druhá, ale nevím no připadá mi to slabší než Inuyasha a opravdu mám strach abych nesledoval 5 nebo kolik filler sezón horších než u Inu a pak to dopadlo stejně :) Takže první sezóně bych dal 70% ale kdyby se to vyvrbilo tak jak čekám tak asi 40 :(
8.8.2007 11:25
YYH
Tenhle seriál je pro mně už nějakou dobu srdcovou záležitostí a zůstává pro mně nejlepším Shounen faito vůbec, i když spousta lidí preferuje Dragonball, tak kvalit YYH imho nedosahuje.
to Razor: Opravdu pěkná recenze, vypíchla přesně to, díky čemu je tenhle seriál tak dobrý. Jenom tam mohlo být zmíňeno více záporáků, např Shinsui a Yomi za Togurem o moc nezaostávají. Jinak docela by mně zajímala tvoje recenze na Ranmu, na již zmíněný Dragonball ^^
23.7.2007 15:44
Hiei - doplňování
Ale jo já občas přidám něco ke všemu možnému, ale fakt ti nepovím kdy to bude... ale konkrétně k YYH budu už přidávat spíš míň, ale možná k němu hodí něco někdo z vás... :)
23.7.2007 15:27
Já zas někdy věděla kdo namluvil Hieiho v japonštině ale to jméno jsem prostě zapoměla xD jinak, dáš sem ještě něco o YYH? byví mě číst vždycky takový ty dodatky jako třeba že Hiei vypadá zle ale jinak se umí i smát nabo jak jsi ho popisoval ;). a to s tím Kuramou, na začátku celýho příběhu je i znát že ho mluvila v japanes holka, když ukradl to zrcadlo a přál si aby se jeho nevlastní máma uzdravila, tak jak pak začal křičet na Yusukeho kterej chtěl dát život místo něj tak bylo jasně znát že ho namluvila dívka ;)
10.7.2007 16:40
Skutečně je to žena
Nejdřív sem se lekl, že sem zas udělal nějakou botu, ale wikina mě naštěstí utvrdila v tom, že mám pravdu.

Megumi Ogata
10.7.2007 16:17
Kagome/Kurama
Je to prostě úžasné.Taky mám nejoblíbenějšího Kuramu.Ale počkat!Megumi Ogata je ŽENA?!Tomu se mi nechce věřit...Mám 4 jeho...její...písničky,a rozhodně to zpívá muž!!!To mě teda ale opravdu dostalo...A souhlasím s Káťou.Nejvíce mě dostalo to Kuwabarovo:YUKINA-SAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!;);););););)
6.7.2007 13:46
Yu Yu Hakusho
Na Yu Yu Hakusho jsem narazila jenom náhodou, když jsem pozerala A+. Když jsem viděla, že tam jde hlavně o souboje, myslela jsem si, že jde o nějaký klučičí bojoví anime, a že to není nic pro mně. Po pár dílech jsem ale zmněnila názor a začelo se mi docela líbit. Nejradši mám tu první část. Ta čtvrtá se mi už moc nelíbí, protože je takové temnější i postavi jsou už starší a vážnější i Kuwabara, ten tam už dokonca moc není. Asi je to pro některé lidi divné ale mojí oblíbenou postavou je Kuwabara ani nevím proč. Sice to není žádný krasavec a je nejspíš i trochu natvrdlí ale je moc legrační. Když ho sliším ječet, musím se hrozně smát a ty jeho ksichty a hlášky jsou taky skvělí. Kuwabara je schopen provést nějakou tu svoji blbinu i během boje. Prostě jsem si ho oblíbila.
P.S.: Je mi už 18 a přesto anime seriály zbožňuji. Vždyť co je na anime zlého?
28.6.2007 0:01
Recenze YYH
Ráda bych řekla, že ta recenze je to nejlepší, co jsem četla. Je opravdu skvěle propracovaná.
24.6.2007 16:23
2 věci
1) for autor:
máš odpověď na mém blogu...
2)for this anime:
je mi už 15 let a nestydoim se za to že se stále dívám na tenhle kreslenej příběh XD, je to fajnový, oblíbila jsem si ho tím že jsem ho nejdřív nenáviděla XD, podobně to bylo i s inuYashou ale po chvilce jsem se zakoukala do Hieiho XD. Je to můj idol a tal trochu připomíná i mě ;), taky jsem raději sama, odtržená od ostatních a postuem času jsem se lidí už tolik nebála, tak to bylo i u Hieiho, ne? tvrdej, chladnej a postupem času mu srdce měklo, to u mě také. ;), jak bych Hieiho popsala: kdyby existoval, chtěla bych ho mít stále na očích XD, miluju ho XD
u kurami kdyby existoval tak bych o něm řekla že je to asi fajn kamarád ;) ale nějak moc zvlášť že bych ho milovala to ne XD, jen jako fajn kámoš no XD. prostě, tohle anime je trochu krvák ale i komedie a chvílema padám i ze židle smíchy a to hlavně když se Hiei a Kuwabara hašteřej, nebo když Hiei udělá nějakej xicht XD
12.4.2007 18:18
nejlepši
anime YYH je moje nejoblíbenější stejně tak ze všech anime co sem viděla je moje nej postava Kurama. Tohle anime je fakt skvělí
29.3.2007 21:21
Klasika!
Yuu Yuu Hakusho je naprostá klasika anime žánru a jak píše autor - kdo neviděl, jako by nebyl! Jedno z mých prvních anime a dodnes jedno z nej. Klasické shounen s hromadou fajn humoru! Enjoy! ;)
RSS | Kontakt | FAQ | Fox Axe © 2006-2017
Původní recenze, obrázky, texty a zdrojový kód těchto stránek nesmí být bez souhlasu šířeny.
Web tip: Dlouhá videa zdarma

Načtení stránky trvalo 0.0314 vteřin