Star Trek - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Opiš co je na obrázku   opiš 


2.4.2010 14:12
Njn, do takovýho mimozemštana by se asi Jack Sully nezamiloval a celá Pandora by byla zničená.
Zajímavá věc ovlivnila celý děj :)
2.4.2010 11:00
Cross to máš těžký proč Cammeron neudělal třeba 4 ruký Navi? Když tam mělo 6 končetin všechno? Protože by se to hodně lidem prostě nelíbilo :(
2.4.2010 7:56
Zajímavé - vadí mi na tom ale ta děsná podobnost mimozemštanů s lidmi - at už to má vysvětlení jakékolív.
H.G.Wells v románu Válka světů z 19. století měl originálnější mimozemštany, o Lovecraftovi nemluvě, ten měl originálnější i pozemštany :D
2.1.2009 17:32
nj
ten díl s tou honbou za prastarou záhadou v TNG si taky pamatuju :-)
2.1.2009 17:15
ale kdo ví jestli všichni nepocházej ze stejných předků... jinak by si nemohli být všichni tak podobný :) (nebo zase jenom někdo nepřemejšlel, jako u SG)

Njn ja ST knihy nečtu (zatim)...
2.1.2009 17:11
Rasa by se dala použít třeba v pánovi prstenů kde třeba skřeti a elfové pocházejí ze stejných předků ovsem v ST jsou to většinou zcela rozdílné druhy. No a humanoid to může bejt klidně i ten skutečnej japonskej robůtek Asimo.

Ale moje narážky na druh směřovali i na překladatele ST knih "Vyslance" který při zmínce o ST rasách dostává kopřivku :-)
2.1.2009 17:03
to jo ale ja se ptam proč si myslíč že je to druh a ne rasa :) to je jako pes - všichni sou to psi, ale různý rasy... tohle sou (skoro) všichni humanoidi, ale různý rasy...ne?
2.1.2009 16:29
Protože druh není rasa :-D
2.1.2009 16:27
co furt máš s tim druhem? proč to nemůže být rasa?
10.6.2008 14:26
No jo, sakra. Je to docela očividný.
10.6.2008 14:26
Hádanka, ale nesmíte použít google :) Koho hraje tenhle herec:

Siddig El Tahir El Fadil El Siddig El Abderahman El Mohammed Ahmed El Abdel Karim El Mahdi

:)
29.5.2008 9:58
druh! ne rasa:-)
ano, však Q připomíná Trelana
6.5.2008 11:51
Heh... stejně, Q je takový přežitek z TOSu, kde každá druhá rasa byla všemocná superbytost :)
6.5.2008 11:34
jo
to je možný :D

6.5.2008 11:21
No já nevim... nevim jak by ten příběh pak vypadal, kdyby to bylo takhle :) Ale je to tak a tak to musíme brát. Třeba vítězili, protože jim pomáhal Q, co já vim :) Q je všudypřítomný :)
6.5.2008 11:14
právě
místo toho aby udělali Voy třeba rychlejší že by zdrhnul to byla proti borgům SUPER loď a vytírala si s nima .... i když to prostě bylo nahlavu vzhledem k tomu co jsi sám řekl o její faktické síle.
6.5.2008 10:58
1. v TNG byli po..., protože tam byli viděni poprvé a nikdo nevěděl jak proti nim

2. ve Voy už o nich něco věděli, navíc s sebou měli Sedmou, která jim pomáhala, co já vim. A nebylo by dobrý, kdyby Voyager bouchnul hned při prvním setkání s Borgy :) Jakože by bouchnul teda, protože oproti Enterprise-D i menším lodím to je docela záprdek.
6.5.2008 10:19
No doufám že
chápeš ten příměr, v TNG byli z borgů všichni po... a ve Voy vždycky jenom modulovali štíty a bylo to.... chápeš co tím všichni myslí? :-)
6.5.2008 10:11
moment... tohle si nepamatuju a moc tomu nevěřim :) Nemohl je jen tak zničit. Ale bylo tam přeci to, že tam přiletěla Janewayová z budoucnosti a tuším to nějak zařídila, že Borgové byli v chaosu. Sejmula královnu, to si pamatuju. A vybavila Voyager nějakým výsuvným pancířem.
6.5.2008 9:46
ve Voy
ke konci přiletěl deltaplán a sejmul během pěti minut tři taktické krychle které by ješě v TNG vyhladily Fedraci, Klingony, Romulany a Dominion....
6.5.2008 9:24
Aha, už si to tolik nepamatuju :) Ale nechápu tedy co myslíte tou degradací. Nebo zničením postavy Sedmé.
6.5.2008 9:10
no to bylo tím
že tamti borgové byli odpojeni od kolektivu posádkou Enterprise-D!

Naopak ve FC se nic takového nestalo.
6.5.2008 8:56
Např. moc mi v TNG nesedlo, jak Lore snadno získal kontrolu nad skupinou Borgů. Ve Voyageru/First Contact už vypadají mnohem víc drsňácky. A jejich město Unimatrix je hodně dobrý nápad.
6.5.2008 8:36
No královna je prezentována systém na řešení problémů, které může vyřešit jen jednotlivec. To Borgům zabraňuje, aby se nachytali na nějaký pitominy :) A není aktivní pořád, ale to víte. Mě se ta myšlenka líbí.
6.5.2008 2:55
Ad Borgové
Nesouhlasím s Gedimenem - na tom zprznění Voyagerem něco je. V první fázi (epizoda "Scorpion" - mimochodem, dost velká část z ní vykrádá román vynikající Davidův román Vendetta) tomu tak ještě bylo. Ale časem Borgy skutečně "rozředili" až příliš, stejně jako zničili skvělou postavu Sedmé z Devíti. Zejména je kritizovaná myšlenka Královny, částečně právem. Ale letos na podzim by měl česky vyjít poslední Star Trek román Petera Davida Before Dishonor který se údajně snaží Borgům "napravit reputaci" - na to budu zvědavý... :-)
5.5.2008 17:54
ony nejake podobne technologie na zemi existuji ze je tam vysvetluji tim stylem jako by fakt existovali. Pochybuju ze autori vubec vedi o cem kecaji a pokud to vedi tak se opiraji o teorije ruznych vedcu ktere jeste nebyly realizovany nebo podobne osobne o te technicke strance ST nejak nekoumam pac dokud mi nad hlavou nelita deltaplan sem skepticky :-D

Jinak ST je super sci-fi u ktereho se vzdycky paradne odreaguju tento ucel plni dokonale :-)
5.5.2008 16:21
Zefram Cochrane podniká první let hyperprostorem

ááááááááááááááááá... fůj fůj fůj fůj fůůůůj. Kdo to psal? :)
5.5.2008 13:27
- No, tak jak? To by mě zajímalo. Vím, že tam je latinum - vesmírné zlato. ale to je jen pro mezi-frakční obchod.

- Jo takhle... No... asi jo :)
5.5.2008 13:23
jinač k těm
expetům si myslím, že je to jako dnes v americe, že se učí jenom úzký okruh svého oboru a pak to vypadá jak všmu rozumí a přitom neví kde leží Kanada.
5.5.2008 13:22
Že tys
neviděl ten DS9 :-) tam ti Quark vysvětlí jak to s penězma ve federaci skutečně chodí :-)
5.5.2008 13:02
... něco ve stylu "Tak teď poletíš na pětiletou misi vesmírem, jinak ti zkonfiskujeme majetek". Dávalo by to smysl. Příjmem Federace by pak skutečně nebyly peníze, ale technologie od nově objevených ras. A diplomatické vztahy. Na tom je imho Federace založena. No, pokud by nevysílala své mise, tak by moc nezbohatla a musela by brát svým vlastním členům.
5.5.2008 12:59
BTW, jak funguje Federace, když v ní neexistují peníze? Picard to přeci řekl v First Contact, že pracuje pro blaho lidstva nebo tak něco... tehdy mě napadlo, že Federace není utopická, spíše dystopická a její propaganda to drží v tajnosti :)
5.5.2008 12:29
No chápej, jednu chvíli kapitán lodi ST vypadá, jako by o warpu nic nevěděl (nechává si to vysvětlovat od lodního inženýra), zatímco v jiné chvíli to je astronomický expert :) Což mě přivádí na další věc, a to že v ST snad ani nejsou ne-vysokoškoláci :) i ta nejnižší hodnost se zdá být docela expert.
5.5.2008 12:14
to sem taky
nepsal já, ale taky s tim více méně souhlasim :-)
5.5.2008 11:41
... ovšem Star Gate je v tomto ohledu stejná jako ST, to musím uznat :) Nehledě na to, že co se týče technologií neuvěřitelně ST vykrádá :)
5.5.2008 11:38
Taky mám výhrady proti tomu, že v SW jsou technologické bláboly. Ono totiž takhle - v SW funkci žádné technologie příliš nevysvětlují, prostě to nějak funguje a všichni obyvatelé galaxie to přirozeně znají. Prostě jako by třeba dnešní člověk zkoumal a divil se nad tím jak funguje mixér. Taky je s tím prostě sžit a nemusí se mu to dodatečně vysvětlovat. Takže zatímco v ST jsou technologie a postavy je neustále nějak vysvětlují (i když by nemuseli, páč je většinou všechny znají), tak v SW jsou tytéž technologie, ovšem nikdo je nevysvětluje. Žádné technobláboly. Což zamezuje protimluvům se současnou vědou. :) Asi tak.
5.5.2008 11:21
to si vyřiď
s autorem, ale mimochodem s ním souhlasím .-)
5.5.2008 11:18
Výskyt: Borgové jsou objevem TNG, ale jejich problematika byla více rozpracována (a zprzněna) ve Voyageru. (Prostor dostanou i v Deep Space Nine - DS9 a Star Trek Enterprise - pozn. Razer)

nesouhlasím, že byla zprzněna. Byla rozvinuta a velmi dobře.
5.5.2008 11:14
Jinak článek to je mega... docela jsem dostal chuť napsat mega článek o MC... a bude delší! :)
5.5.2008 11:11
no právě
vždycky je tam enterprise nebo něco takového a lidi co ST nemaj rádi na to pak ani neklikaj, takhle třeba ťuknou a ti co Bashira znají kliknou určitě .-)
5.5.2008 11:10
Mno... rozhodně není "star-trek-vystihující"
5.5.2008 11:10
musíš uznat
že je nadmíru originální, chtěl sem aby zaujmul .-)
5.5.2008 11:01
Mno, nevím jestli úvodní obrázek byl zrovna dobrý výběr :)
RSS | Kontakt | FAQ | Fox Axe © 2006-2017
Původní recenze, obrázky, texty a zdrojový kód těchto stránek nesmí být bez souhlasu šířeny.
Web tip: Dlouhá videa zdarma

Načtení stránky trvalo 0.0316 vteřin