Chrono crusade - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Opiš co je na obrázku   opiš 


23.6.2011 18:25
ja jsem taky rad :D
23.6.2011 16:04
tak tak, i po letech opakuji, že se mi ta recenze líbila a jesm proto rád, že jsem jí pro FA získal :)
23.6.2011 15:06
a ked uz som tu dakujem autorke tejto recenzie vdaka nej som si pozrel toto anime a bol som nadmieru spokojni takze diki :)
23.6.2011 14:57
neni zac :D
23.6.2011 5:41
normalne jsem si dal tu praci precist vsechny ty komenty tady :D(nudil jsem se) a říkám si proc se to tak řeší ty sestry atd... protože je to recenze o anime a anime je dílo člověka který to má ze sve fantazie a všechny anime jsou fantasy dila :)....díky dušane že díky tobe jsem si vsiml koment od kolma :D
22.6.2011 4:40
Toto anime je bomba vydel som vela anime ale toto radim do topky vazne sa to oplatilo 80% zasluzene :)
7.7.2010 12:45
Hehe postupem času si tak sám pro sebe říkám proč jsem Chill psal tak hanlivý komentář :-) to že se Chrono Crusade nelíbil mě neznamené, že se nemohl líbit někomu jinému. Ono čím je člověk starší tím víc ho štve jak byl v minulosti blbý :-D
30.6.2010 18:45
hm shledl jsem i chrono crusade a je to krasne animea velmi povedeny smutny konec.
16.5.2009 18:40
moc hezky a dojemny anime,jenom je skoda toho konce.
11.4.2008 18:00
nedalo mi to
S chill souhlasím. Také nevím, proč by měla svou recenzi psát podle cizích názorů, každý má přece právo na ten svůj ;). K tomu "názor čtenářů je opačný" - až budou čtenáři někdo jiný, než pomyslná špička komunity webu, na kterém je recenze publikována, pak můžeme mluvit o "názoru čtenářů". A nevšiml jsem si, že by komentoval někdo jiný ;)

August: Nebýt tebe, tak tuto "žábo-myší válku" směle ignoruji. Zcela jistě to nevíš, ale asi jsme si v ledasčem podobní (Když už si chci do někoho rejpnout, taky to málokdy udělám zpříma). A taky máš rád poslední slovo. Recenze Chill mají, pokud se budu snažit hodnotit nezaujatě, přinejmenším o dost lepší úroveň než ty mazanice na většině blogů. Ono "některé věci (a lidé) patří na blog" nebylo nejlepším způsobem jak ukončit debatu. Znám chill, ta po určité době ztratí chuť se s někým dohadovat, ale mně tohle "poslední kopnutí" opravdu nedalo a musel jsem reagovat.

BTW: jinak souhlasím s tím, že Chrono není tak dokonalé, ale minimálně lepší průměr to bude (za sebe hodnotím 70%)
8.4.2008 18:15
Kolmo: :P Smat se nemusim jen smesnym vecem. A vetsinou se jim ani nesmeju, jen jsem se smala te mlade a nadejne nadsenkyni anime, to spojeni mi proste prislo legracni. Ja dalsi spory rozdmychavat taky nechci, takze se ti omlouvam, jakkoliv sis to vylozil.
8.4.2008 13:45
Ne vždy Kolmo;-)
Nehodlám reagovat, abych zbytečně nerozdmýchával další diskuzi, která by byla zřejmě zbytečná, když jsme si to všechno ujasnili. Obracel jsem se na Razera a myslím, že se mi potvrdil můj názor, že některé věci (a lidé) patří na blog, jiné jinam. Každému co jeho jest.

Razer:
Jinak se obávám, že flamy tu budou stále častější. To již bohužel patří k tomu, když se někde živě diskutuje. Doufám, že si však při tom všichni udržíme slušnost a určitou úroveň. Tedy, že si i nadále nebudeme nadávat a tak.
7.4.2008 22:40
:(
Ne ja prasatko opravdu nejsme jedna a ta sama osoba, dost casto jsme jednu dobu spolupracovali na jeho webu jsem zacinal delat recenze pozdeji jsem si udelal svoje vlastni webove stranky :-)

Jinak Chill prosimte muzes mi vysvetlit proc si chcipla smichy kdyz sis muj posledni prispevek precetla ? Ja na tom nic smesneho nevidim ale kdyz ti to pripada smesne tak to tak asi bude no. Clovek se snazi te trosku podporit a ty tu z nej udelas vola. Chcipla smichy ja nevim jestli mam byt urazeny nebo jak to brat ale tohle je zase ma nove nabita zkusenost, nezastavat se nikoho akorat se ti kazdej vysmeje, dost me to mrzi.
7.4.2008 20:24
chill
Ok :-) konec dobré všechno dobré



a už proboha klid :-)
7.4.2008 18:15
Razer: Pockej, ja sem po tobe omluvu nezadala... to je zase nedorozumeni, bylo to spis trochu mimo kontext, za to se omlouvam ja. Vazne...
a nazor... myslela sem, ze s tim "nazorem" jsme si to vyjasnili, chjo... asi porad nerozumite, co presne mi vadilo a co presne sem byla schopna prijmout. A jestli "Jsem schopna lidem tady odpustit, kdyz se mi omluvej" beres jako ze po nekom tu omluvu chci... ja se tu nikoho nedoprosovala, jen jsem chtela naznacit, ze jsem schopna na veci zapomenout, ale vzhledem k nove nabyte zkusenosti bych se dalsimu takovemu pripadu radeji vyhla. To uz zase delam chybu, ci co?
7.4.2008 14:51
Razere, začni s Inkvizicí :)
7.4.2008 14:44
A nechci bejt kousavej
ale August natožpak někdo jinej tu za celou dobu tohohle flamu neřekl ani slovo, proti tobě a už je tu asi 20 příspěvků ze kterejch to pomalu vypadá že se tu někdo s někym hádá.
7.4.2008 14:37
chill
No počkat tak to zas nepřeháněj, za co bych se ti měl omlouvat?

Do teď jsem tě hájil protože jsi měla pravdu ale chtít po lidech omluvy a dávat jim bany za to že ti slušně řeknou svůj názor to je mi trochu divné.
7.4.2008 14:29
Tohle bylo dojemny... (pripravovala se na dalsi popuzeny vylev, kdyz si precetla posledni Kolmuv prispevek a chcipla smichy...) mno ono nejde o to, ze sme se neshodli na libivosti... spis ale jestli se najdou taci, kteri mi proste budou rikat, ze delam chybu, kdyz neco nejak hodnotim, tak me to dost demotivuje. Ne, myslim, ze se budu nakonec drzet pravidla, ktere jsem si pro sebe stanovila, u FoxAxe jsem udelala vyjimku, kdyz si clanek smel pujcit, a neudelalo to dobrotu. Jsem schopna lidem tady odpustit, kdyz se mi omluvej, ale myslim, ze bude lepsi, kdyz si pro dalsi recenze zajdou ke mne na web - odkaz na nej prece vzdycky najdou tady v sekci Odkazy. Uz jsem psala u sebe, ze napsat mi tohle nekdo ke mne, tak ma ban rovnou. Jinak ale dekuji Cirdanovi, Tinuse i Ei, ze se me zastali, protoze to pro me docela hodne znamena.

Omluvu od Kolma prijimam, mimochodem, kdyz uz jsme u tebe... podle tveho webu sem tak nejak vzdycky mela pocit, ze ty a Prasatko ste jedna osoba, ale nikdy sem to nak extra nestudovala... a koukam, ze asi nejste. 8-DDD
7.4.2008 13:50
Ale tak možná by
opravdu nebylo od věci trochu uklidnit emoce a už se nehádat, eště necháme zareagovat Augusta a uzavřem to ne? Flame opravdu nikam nevede.
7.4.2008 12:41
Kolmo
Tady nejde o to, že by někdo měl jiný názor, ten si může mít, ale o to, že dle Augusta by vlastně neměla psát pozitivní recenze na to, co se jí líbí, když je třeba i jen jeden člověk, kterému se to nelíbilo (to jako měla napsat negativní recenzi, když se jí to líbilo???). Prostě mi přijde ubohé vyčítat někomu, že nějaké anime/film/knihu nebo Bůh ví co přechválil, když se mu to líbilo.
7.4.2008 12:00
Kolmo: Spíš na dva tábory s rozdílnými názory jak to má vypadat s hodnocením v článcích, protože mně třeba Chrono taky nezdobí přední příčky žebříčků obliby ;) Každopádně by tak nadějnou stránku jako je FA neměly hyzdit otravné hádky na téma "Nevíš, jak máš hodnotit série", v tom se jistě shodneme ;)
7.4.2008 11:32
A dost!!!
No tohle nikam nevede rozdelili jsme se na dva tabory, proste a jednoduse chrno crusade je rozpoluplne anime nekomu se libi nekomu se nelibi. Lide tady pouze vyjadrili svuj nazor, prestanme toto anime uz resit, clanek chill je napsan dobre rekl bych az skvele, pouze anime v nich recenzovane vyvolava tyhle reakce. Autorku clanku toto anime uchvatilo, nanestesti pro ni vetsinu ctenaru fox axe ne :(

Chill: omlouvam se jestli jsem te nejak urazil, tve clanky jsou kvalitni, zkus dat jeste ctenarum fox axe sanci a nechej zde umistit jeste nejaky clanecek. Rozhodne si myslim ze bys fox axe nemela odsuzovat po jedne spatne odezve a dat jeste jednu sanci si myslim Razer a dokonce i my ctenari zaslouzime. Prohlizel jsem si tvuj web cetl vetsinu clanku, libily se mi bohuzel vyber anime ktere zde jako prvni umistis byl nestastny a dopadlo to jak to dopadlo.

Lidi myslim ze bysme tuhle mladou a nadejnou anime nadsenkini meli podporit a porosit ji aby nam anime zmlsanym otaku dala jeste sanci.
7.4.2008 11:07
Omlouvám se, že vám takhle vpadávám do diskuse, ale trochu mi to nedá... Především mi příjde že se vůči Chill chováte poněkud nefér, samozřejmě že se názory na nějakou sérii můžou (nebo spíš musí) lišit, to snad ale ještě není důvodem prohlašovat, že "Chyba není, když něco vychválíš, ale když vychválíš něco, co si to evidentně nezaslouží", protože pokud se autorce třeba zrovna zmíněné Chrono Crusade líbí, snad se nemusí ohlížet na to, že má někdo jiný opačný názor, ne? Vždyť z toho textu přímo vyplývá, že jde o subjektivní recenzi, nikoliv objektivní v rámci srovnání všech kritických odezv diváků.

Kolmo, taky si dovolím reagovat, tady nejde o Chillinu negativní reakci na kritiku čtenářů článku, spíš na to, že všichni pláčou na špatném hrobě, poněvadž uvaž, že Chill tuto recenzi především nepsala pro Fox Axe, nýbrž pro svou osobní stránku, a zde je pouze z přání Razera, který ji zřejmě zhodnotil jako této stránky hodnou.
7.4.2008 1:34
Myslím že kolmo
to opět naprosto vystihl. Každý má právo vyjádřit svůj názor a mě se tvá recka líbila i když jsem ale CHC neviděl... což je možná chyba, ale stojím si za tím!

Na druhou stranu Augustus může jako každý čtenář napsat co si myslí, pokud to píše slušně.
7.4.2008 1:17
Chill: nic proti ale pokud chces prestat prispivat po spatne odezve na tvou recenzi tak nechapu proc je vubec pises, vyjadrujes svuj nazor ktery ti nikdo nemuze vzit. podle mě je dobře ze se na tvou recenzi vytvorila takova odezva a kazdy vyjadril svuj nazor na ni :-), spis to vede k zamysleni tolik lidi se ti negativne ozvalo tak uz v tom nejaky hacek preci musi byt, nemuze kazdy vsechno vychvalovat. A myslim ze tim ze vypustis sve clanky dal nez za hranici sveho webu ti jen pomuze nebo muzes zustat tam kde si a obklopit se ctenari co tve clanky budou jen vychvalovat a nebudou ti rikat ze je neco spatne :-), ja osobne jsem rad kdyz me nekdo na neco podobneho upozorni priste si dam aspon vetsi pozor a vsechno posuzuju z jineho pohledu
7.4.2008 0:28
Ako sorry...
...ale recenzia chill je este MALO vychvalujuca! CHC je moja top jednotka a to som k dnesnemu dnu videla okolo 200 serii (len aby si niekto nemyslel,ze som nejaky zavislak na animaxu, co videl iba ak inuyashu a naruta).To ze sa to chill paci je jej vec, danu recenziu pisala na svoj blog, a akozto vie, priblizne aki ludia na jej blog chodia, zobrala to zo svojej citovej stranky a spravila dobre, pretoze strohe recenzie sux! Ja osobne by som sem uz viac recenziu nedovolila dat....
6.4.2008 23:47
Augustus
Dle tebe je chyba, že někdo chválí to, co se mu líbí? V tom případě to asi nemáš v hlavě v pořádku. Protože normální člověk vychvaluje to, co má rád. To, že se ti to anime nelíbí nebo přijde průměrné (=máš jiný názor) je tvoje věc, ale to co jsi tu napsal je totální pitomost. Neříkám, že Chrono Crusade patří u mě do top 10, ale rozhodně znám horší anime, třeba již tebou zmiňované Mahoromatic, které jsem vysloveně přetrpěl a na druhou řadu jsem se pro jistotu ani nedíval.
6.4.2008 22:59
Pohar trpelivosti...
Augustus: Autorky s tebou, ne autorky se ctenari. Mne nevadi, kdyz se jim tohle anime nelibi. Spis me doslova vytaci, kdyz mi rikaj, ze je chyba, ze sem neco nejak ohodnotila. To je muj nazor a kdyz se mi bude neco libit, tak to sakra nebudu hodnotit spatne. Je mi jedno, jestli tobe se nelibi, ale nerikej mi, ze sem udelala chybu, kdyz sem napsala, co si myslim. To me urazi. Kde je nase svoboda projevu? Razere, sry, ale s dalsim mym clankem na tenhle web rozhodne nepocitej. Pokud tvoji ctenari berou jako *chybu*, kdyz se mi neco libi a taky to napisu, tak ja beru jako *chybu*, kdyz to pak komentujou.
31.3.2008 16:01
Spíš
mělo Fox Axe v popisku kvalitní filmy a seriály nebo alespoň seriózní recenze na uznávané fenomény. Doposud se tu nepřechvalovaly věci ze své podstaty průměrné protože na nich někdo ujíždí. Tím se FA výrazně a kvalitativně odlišovala od ostatních podobně zaměřených stránek. Doufám, že se to nestalo minulostí.

Jinak mýlím se anebo tu nejde o o žádnou diskuzi na kontroverzní téma ale spíš hádku autorky se čtenáři, kteří její názor evidentně nepřijali?;-)
29.3.2008 16:58
Už vím kde dělám chybu :-)
Já tu píšu o samejch dobrejch věcech a každej přijde řekne dobrý o tom se nejde hádat a jde pryč.

Když začnu psát o kontroverznějších věcech rázem je tu víc aktivity než v 10 jinech článcích :D
29.3.2008 16:52
Chyba
chill:
1. Chyba není, když něco vychválíš, ale když vychválíš něco, co si to evidentně nezaslouží.V neposlední řadě je také důležité JAK to vychválíš.;-)

2. Jeptišky nestřílely ani ve středověku, a to ani z luků, kuší, katapultů či čehokoliv jiného, z čeho se tehdy střílelo. Stejně jako knězi či mniši měly boj výslovně zakázaný a když to někdo výjimečně porušil, bylo mu to spíše vyčítáno než naopak. Ačkoliv OJEDINĚLÉ výjimky byly. Avšak obecně s tím mají společného asi tolik jako čeští školáci s pilotováním kosmických lodí.

3. Vážně by tento typ anime asi nikdo normální nebral. Přesto na něj pojem "podobenství", obávám se, nenapasuješ. A myslím, že to ani není nutné (neřkuli žádoucí).

4. Jasně, chápu, že Tě tohle anime bavilo a ze srdce Ti to přeju. Mne bavily jiné (např. Mahoromatic) a i když byly uhozené, tak jsem si je užíval. Vždy je však třeba si uvědomovat, že to sice dobrá zábava, ale v podstatě stále blbost a nesnažit se z toho v bezprostředním nadšení dělat víc.;-)
29.3.2008 12:02
V pomalym připojení jsou nějaké výhody? Odkdy? :D
28.3.2008 20:36
kolmo: svuj nazor nenutim, ale rict, ze je chyba, kdyz neco vychvalim, to se me docela dotyka... 8-// s cirkvi, to akorat popisuju svoje dojmy... pravda, v Trinity Blood taky byly jeptisky, co strilej... ale co ty lidi delali ve stredoveku??? uplne to samy, jen nemeli pistole a samopaly ale mece, prip. luky... kdyz clovek nebere ty anime tak vazne (v recenzi na Trinity Blood sem opravdu zvyraznila termin podobenstvi, mozna sem to mela udelat i tady...), tak ma tu vyhodu, ze si jich mnohem vic uzije. ;)

jinak stolni figurkovou hru si zahraju rada, ale jak to, ze se to tu zvrhlo v diskusi o wowku...??? :¨(

Gediman: A ze v pomalym pripojeni sou obcas i vyhody, co...??? 8-DDD
21.3.2008 15:40
A já pro jistotu ani nikdy přes net nehrál. A to proto že díky pomalýmu připojení to nejde a taky díky tomu že bych na to neměl čas :) neustále se domlouvat s lidma, kdy budou na netu.

To si radši zahraju stolní hry, nebo třeba wargaming... desetkrát tak větší zábava než hry počítačové. Kdo zná, pochopí ;)
21.3.2008 12:13
Razer: hehe jj ja hraval taky wow neco pres tri roky na ofiku 2roky hehe :-D meli sme mensi paradni guildu byla sranda asi proto me to hrani vydrzelo tak dloho ale ja si rekl clovek musi vedet kdy prestat a pracovni povinnosti me donutili prestat hrat :-) ale nelituju toho casu straveneho u tehle paradni hry byla to sranda :-)
21.3.2008 9:19
Gediman / Chill
hele ty nekonvertuj zaryté otaku :-) ale jo můžeš to je vlastně cíl téhle stránky.

Chill: Já PC hry už taky moc nehraju ale je veliká chyba je odsuzovat některé z nich jsou geniální takovej Fallout atd. že tě do děje a fiktivního světa vtáhnou ještě víc než film nebo seriál.

Ad Wow člověk musí vědět kdy přestat třeba já si to uvědomil asi po necelém roce pak už totiž děláš vlastně pořád dokola to samý a když nemáš pořádnou partu přátel není důvod mít lv 70 ...
21.3.2008 8:39
No, kromě PC hry, Warhammer je primárně stolní figurková hra ;)
21.3.2008 0:22
Ja osobne jsem nejak neposuzoval cirkevni slozku tohodle anime ano odkazy tam jsou ale jak je celkove vsechno pojato no nevim nevim, charaktery jsou podle me dosti krkolomne, hodny demon, jeptisky se samopalama ktere po nocich zabijeji demony, nadrzeny vynalezce co obtezuje jeptisky. Rozhodne tohle anime stoji za podivani to urcite ale bohuzel podle me ho Chill opravdu hodne vychvalila coz je velka chyba, videl jsem uz opravdu hodne anime a tohle si to podle me nezaslouzi tot muj nazor.
21.3.2008 0:11
Gediman: Nikdy, tedy pokud se jedna o hru v elektronicke podobe... hry na kompu nehraju uz dobre ctyri roky a ver mi, ze me to ani trochu nemrzi... naopak, mam sklony je odsuzovat, zejmena tedy online hry v cele s wow, kterej mi sebral pulku pratel... nesnasim tuhle hru... kdyz sem k nam porizovala net, donutila sem segrinyho kluka prisahat, ze ho nebude vyuzivat k hrani tyhle hry...
Razer: nj... to jmeno je spis proto, aby ta adresa byla co nejkratsi, ono uz czsoul-society.net je ohavne dlouhy... 8-DDD
20.3.2008 1:04
chill
usuzoval jsem z doménového jména.... ,-)
19.3.2008 23:30
Warhammer nemusíš jen číst, můžeš ho také hrát :)
19.3.2008 23:26
nejak mam pocit, ze anime, ve kterejch se hodne mluvi o cirkvi, ta kritictejsi cast publika proste nechce prijmout... stejny je to s Trinity Blood a tu sem taky hodnotila hodne dobre... :P Warhammer sem bohuzel necetla a zatim se k tomu ani nechystam, ale kdybych v kazdym anime hledala podobnosti, tak je odsoudim do posledniho. ;)
Razer: Mno ja ti nevim, ale aspon podle me se muj web menuje My Asian Dream... O:-)
19.3.2008 15:33
Sci-fi/fantasy prostředí? Jeptišky bojující proti démonům? Podobnost s Warhammerem 40.000 a jeho Sisters of Battle čistě náhodná :)
17.3.2008 18:58
no až budu mít čas
tak se na to podívám a případně to zdrbnu holt poslední dobou bohužel nemám čas koukat úplně na všechno .-/
17.3.2008 18:50
Tohle anime sem nepatří
Přinejmenším v úvodu je to hrozně klišovité a kýčovité. Musím se přiznat, že závěr jsem neviděl, ale i kdyby byl božský, tak toto anime vytáhne přinejlepším do lepšího průměru.
16.3.2008 21:16
No tak nevim tohle anime me moc nechytlo videl sem ho sice cele ale v podstate me to nic nereklo :( to ale ale vec nazoru a vkusu jedince ktery se na neho diva :-) dej samotny me osobne pripada takovy nemastny neslany, misty sem se do neho sice poradne zakoukal ale jinak nic moc. U me se tohle anime radi mezi ty lehce nadprumerne ale ne oslnujici. jedine plus je hudba a kresby ktere jsou exelentni ale pribeh a celkovy obsach tim i charaktery jsou nic moc, konecna myslenka v zaveru sice vynasi cely dej vysoko ale podle me to nestaci. Ja osobne bych tohle anime videl max na 55% vic bych mu nedal. Tohle je pouze muj osobni nahled a omlouvam tem kteri tohle anime povazuji za nejlepsi co kdy videli :-)
RSS | Kontakt | FAQ | Fox Axe © 2006-2017
Původní recenze, obrázky, texty a zdrojový kód těchto stránek nesmí být bez souhlasu šířeny.
Web tip: Dlouhá videa zdarma

Načtení stránky trvalo 0.0429 vteřin