Avatar - Komentáře

Autor

Nadpis

Text

Opiš co je na obrázku   opiš 


13.8.2010 13:01
Potom by byla nepraktická. Je to e-shop ze Slovenska :)
13.8.2010 10:24
No já jen doufám, že nejde o partyzánskou reklamu :)
13.8.2010 10:22
Bola som na tom v kine :), zapacilo sa mi to, tak som si to hned kupila cez moj oblubeny e-shop http://filmland.sk/dvd-film/avatar :)
18.2.2010 20:00
Káťo
jdi si myslím že zklamaná nebudeš kor když je všude okolo šedivá břečka a pochmurno :-)
18.2.2010 19:58
Přemýšlím
Vypadá to zajímavě! Máma by na to chtěla jít ale já nevím!
7.2.2010 18:21
Scropio
šlo by to ale nechám ten text jak je ono to zas tak neublíží komentářům :-)

No já WoWko hrál tak vím vo čem mluvím :-)
7.2.2010 8:59
ten tučnej text se mi taky stává.
6.2.2010 21:03
LOOOL
omlouvám se za tu blbost na konci mého minulého komentáře... myslím to "Tučný textTučný textTučný textTučný textKurzívaJméno odkazuTučný textTučný textKurzívaTučný text" chtěl jsem jen poupravit text ale nedošlo mi že když kliknu na to "B" tak se to oběví na konci textu xD prosím pokud to jde tak vše po tom posledním Smajlíku smažte.(a poté i tento komentář protože tím ztratí význam xD ) děkuji za pochopení (pokud mě teda někdo chápe... xD )
6.2.2010 20:55
Yeah
já jsem velkej fanoušek WoWka. tak troch s XD Masterem souhlasím... to co bylo v tý recenzi o hráčích WoWka beru s humorem. a beru to s humorem hlavně proto že tohle si myslí o WoWkařích skoro všichni... myslí si že když jsou zažraný do jednoho světa tak všechno ostatní hned odvrhnou ale to ve většině případů není pravda xD (a Na'vi mi trochu připomínají Draeneie xD a ty letající hory mi připomínaj Outland na kterým ty Draeneiové žijou xD )

Jinak AVATAR je super film kterej jsem vyděl hned několikrát.. a bylo by celkem dobrý kdyby tam ukázaly i ten zničenej lidskej svět(třeba jak žádal tu přírodu o pomoc xD ). jak se někam dostanou vojáci tak je to hned v prd... ehm.. v háji xD

a jestli se najdou lidi co můj "blbej" komentář dočetli až sem, tak bych měl ještě jednu prosbu.. mám českou verzi s překladem Na'vijského jazyka do ukrajinského(a protože azbuku neumím tak jsem tomu nerozuměl...) proto se ptám jesti někdo nemá překlad toho jazyka. budu vděčnej i za náznak pomoci protože na tomhle obrovským internetu nemůžu nic podobnýho najít xDTučný textTučný textTučný textTučný textKurzívaJméno odkazuTučný textTučný textKurzívaTučný text
3.2.2010 13:13
??
Film byl trikově i námětově skvělý. Díky šíleným reklamám a chválám jsem na něj šla s pocitem, že budu asi zklamaná - kolikrát jsem šla na nejlepší film a ono nic moc. Toto bylo jiné, prostě skvělé. Viděla jsem ho také v IMAXU. Je v něm i ukázána typicky lidská vlastnost - podmanit, vydrancovat co se dá, vyplenit a pak nejlépe zmizet. Bohužel, takto si představuji naši kolonizaci vesmíru. Bylo to docela k zamyšlení.
1.2.2010 13:14
IMAX
Film jsem viděla v kině IMAX v Praze na Floře a bylo to úžasné. Skvělý zážitek, zajímavý děj a hudba vynikající, vůbec jsem se nenudila. Určitě bych šla opět. Kdo nemá rád fantastické filmy, tomu se to líbit nebude.
29.1.2010 11:27
Patnáctkrát? Wow :)
29.1.2010 11:03
Avatar
Viděla Jsem ten fil už asi patnáckrát a nechápu jak se kvuly němu může někdo zabít. Ten film se mi moc líbyl a doporučuji ho každýmu kdo se mě na něj zeptá. Žít tam by bylo asi fajn ale je to jen film na kterej se za chvíli bude koukat jako na ten TItanik i když podle mě trochu lépe. Stejně jednou každej umře tak je to jedno. Macek je fanda pro film AVATAR.
26.1.2010 13:55
Kyslík na Pandoře je. Kromě toho ale také metan, amoniak a kyanovodík.
23.1.2010 20:17
Super
Film Avatar jsem zhlédl několikrát a musím říci, že je velmi povedený. Jistě má své mouchy, ale co je dokonalé... Mně třeba moc nešlo do hlavy, jak je možné, že na planetě šel rozdělat oheň, pokud na ní není kyslík a všelijaké jiné drobnosti... Také jsem si přečetl kritiku na film a dovoluji si pronést námitku v případě, dá se říct až démonizace lidské společnosti. Pro mě to bylo spíš memento co by mohlo být nebo co bude než kritika, i když ta tam určitě také hrála svou roli. Bohužel však jsem se ochudil o ten 3. rozměr:( Kdyby se někdy vysílal WOW film, nějak takhle bych si představoval Draenei...:)
14.1.2010 2:33
Razer-Gediman
Trochu jste nepochopili situaci. Kdyby vás společnost (to znamená úplně všichni známí i neznámí)odvrhli jako nepříjemnou a těžkopoužitelnou věc, nebylo by to pro vás až tak nepředstavitelné.

A s pocitem přátelství a lásky by vám nepřeskočilo ani za dvacet. Vždyť o co jiného se budete celý život snažit?

A že mohl dostat nohy? Asi by jste se už nedokázali smát s lidma, kteří vás dříve odepsali.

Ten příběh má mnoho rozměrů.
Jen dokázat "see it".
10.1.2010 18:16
Recenze dobrá :-) mě jako sklaního WOW maniaka se něják nedotkla. Takže bych řekl, že si tu XDMaster léčí asi nějáký svůj mindrák nebo tak něco.

transformers je možná výplach, ale povedený výplach na který se každý fanoušek sci-fi a mecha určitě rád podívá (a věřím že vícekrát). to už je prostě věc každého kde si daný film ,,zaškatulkuje,, u mě by byl v přihrádce ,,velmi dobrý - podívat se znovu,, :-D

Další věc co nechápu je proč se vždycky najde nějáký rejpala ohledně gramatiky, každému se podaří, že mu při korekci něco ujede ne? Na kvalitě obsahu to něják podlě mého názoru neubírá :-)

Tak a teď se do mě můžete pustit :-) těším se i na Augusta snad mě taky zdupe :-D
10.1.2010 15:17
Milý mastere
kde přesně v recenzi vidíš byť i jen jediné slovo proti WoW? Šlo jen o jednovětnou narážku na až okatou podobnost těchto dvou světů, kterou jsem nemínil dále rozvádět, protože by se jistě našli tací co by tvrdili, že tu vůbec žádnou podobnost nikde nevidí. Mnoho ale ano, a právě pro takové byla určena ta jedna věta, sory že nepíšu pokaždé úplně polopaticky ale pořád lepší než používat anglická slovíčka a tvářit se přitom jako kdoví jakej inteligent.

Když dělám svou recenzi na své stránce, nebudu se ničeho vyvarovávat, je to stejné jako kdybych ti teď začal říkat, že se máš ve svém bytě vyvyrovat sezení na židli a místo toho máš stát u TV ve vojenském pozoru.
10.1.2010 13:00
Chyba
Nechápu co máš proti WoWku, já a dva moji kamarádi WoWko hrajeme byly sme na Avatarovi a bavilo nás to takže nechápu jak s tím souvisí že hraju WoWko nebo ne tak si prosím tyhle svý zaostalý názory na WoWko strč někam když děláš recenzi o Avatarovi. A Transformers je sice podle mě výplach ale když děláš recenzi na Avatara tak se laskavě vyvaruj takovýhle nesouvisejících osobních názorů.
9.1.2010 16:58
To si přehnal
Transformeres není výplach.... za to ani nemám chut číst tvojí recenzi....
9.1.2010 15:25
Dík, že sis toho všimla, kde přesně jsou špatně?
9.1.2010 14:18
Avatar
Až na ty nedostatky v gramatice (hlavně chybějící čárky), které celou recenzi dost ruší a podkopávají, celkem příjemné čtení.
4.1.2010 23:07
Gediman
tak mě by to třeba bavilo ovladat na dálku nějakého Avatara je to zajímavá myšlenka.

K samotnému žití na Pandoře a to i třeba v těle domorodce, asi by mě to právě tak ty 3 měsíce vážně bavilo jako ostatně normální dovolená někde v Amazonském pralese, pak by mě to pomalu bavit přestávalo po roce bych to tam díky vlhkosti, komárům a jiné havěti začal nesnášet, za 5 let by se z toho stalo peklo a za 10 by mi přeskočilo jako Tomu Hanksovi v Trosečníkovi a začal bych si povídat s míčem na házenou :-)
4.1.2010 22:10
Žít na Pandoře jako člověk je dost o hubu, a žít tam (nebo kdekoliv jinde) jako emzák bych nechtěl :)
4.1.2010 17:08
Nejlepší film všech dob
Avatar je prostě ten nejlepší film co kdy byl
jdu na něj už po druhé
a strašně se mi líbí
kdybich si mohl vybrat kde bych žil tak právě na PANDOŘE
je to fakt krásnej FILM
4.1.2010 8:47
Pecka!!!
Avatar je prostě BEST!!!
2.1.2010 16:02
no...
každý má svůj názor, to zaprvé. To že je ve filmu zakomponovaná skrytá ekologie a možná nějaká narážka na současný stav životního prostředí ,,tady,, je snad skoro v každé recenzi.

Jo, hrdina cizinec se vzbouří a pomůže domorodcům, láska s princeznou... atd. nějaké podobnosti s jinými filmy tu jsou, ale jde o ně? Nebo jen kritici hledají, co kritizovat? :D

Těžko budu hledat hlavní záměr, když si s Cameronem nepopovídám osobně a třeba by ho ani neprozradil.

Jde o to, že stejně jako má každý svůj názor na tenhle film, tak ho každý viděl a prožil jinak...;)
každý si představuje věci a život na Pandoře a v roce 2154 jinak..

Pro mě to byl výjimečný film...

Warchmeni jsou něco jiného srovnávat dva pěkné filmy je jako srovnávat dvě hezký holky, pokaždý tím nasereš ctitele tý či oný holky...

nesrovnávat:D !!!
1.1.2010 16:07
Ono to bude tím, že Avatar je skvělý jen po vizuální stránce. To je tak všechno :) Děj je víceméně zkopírovaný z několika starších filmů...

Watchmeni, to jsou ovšem úplně jiná liga :)
29.12.2009 19:07
Avatar je snad nejlepší film co sem vživotě viděl a divim se že si ho dal na 3 misto za watchmeny...to byla pěkna kravina...
29.12.2009 16:38
můj pohled:-)
Ahoj, četl jsem tu celý článek i komentáře...se spoustou sohlasím i nesouhlasím, ale tak to je moje věc;) Mě tedy tenhle film uplně nadchnul...z celého světa Avatarů jsem nadšen :-) moct si vybrat tak svůj život bych prožil tam,ale bez těch blbejch lidí;) pěkně v klídku a míru...
28.12.2009 20:48
Ono je to složitější
Planetu zachrání jen lepší technologie :-) a selský rozum, 99% lidí nevyhodí pračky, auta, igelitové sáčky, počítače, televize... "jen" pro to, aby zachránili planetu, kdepak.

Umělé neekonomické snahy jako je bionafta naopak přírodu jen a jen dále ničí! Když jezdíš na bionaftu rychleji se ti zničí motor, musíš si koupit nový, zemědělcům se díky dotacím vyplatí pěstovat řepku, tak jí pěstují stále dokola a ničí tím ornou půdu... pyl způsobuje alergie, když se toho nažerou srnky tak se nafouknou a umřou... a tohle všechno je údajně "bio" a "ekologické", houby!

Camerona nepodezřívám z toho, že záměrně hraje do karet lidem, kteří se z téhle "zelené" vlny snaží vytřískat prachy, nicméně "tuhle zelenou" hlubší podstatu ve filmu nevidím, je totiž nereálná pokrok šel vždy vpřed a ti co se jako třeba Amishi v USA zasekli budou dříve či později vytlačeni.

Co chci říct, je fakt, že až jednou opravdu dojde nafta bylo by lepší mít po ruce nějakej fúzní generátor namísto pár větrníků... jinak začne taková válka jakou si ani Cameron nedovede představit.

Ovšem je fakt, že zrovna nedávno jsem viděl takový zajímavý graf kde bylo zřetelně vidět, že za cenu jedné nejmenované války současnosti by šlo buď 6x vyslat misi na Mars, nebo každou domácnost na planetě vybavit solarními panely... jenže to by si pak lidi tu elektriku nemuseli od nikoho každej měsíc kupovat :-)

Na Avatarovi se mi mimojiné líbí, že lidé v něm konečně opustili rodnou hroudu na které není už moc místa. Někde tam venku pokud bychom narazili na obdobný život jako jsou domorodci z filmu určitě bysme se mohli něčemu přiučit i od nich, ale jistě i oni od nás, nějaké ty léky a znalosti (např. toaletního papíru :D by jim určitě přišli vhod), nj. ale v tom případě by byl film nuuuuda, že? :-)

Každopádně děkuji za reakci.
28.12.2009 20:03
K recenzentům
Co se tak zamylslet nad hlubší podstatou filmu?
Možná měl film,těm co vidí jen zbraně, techniku a výkon herců, naznačit že je zde důvod k zamyšlení nad smyslem života, kterej tady žijeme. Zasíráme a brakujeme si planetu abychom měli víc věcí, který nás stejně nenaplněj a akorát nám zase jen zasíraj planetu???
Za děj a podstatu je to pro mě rozhodně 10
28.12.2009 10:10
mimochodem
lidi na recenzi celkem dost odkazujou a dostala se na první stránku seznamu
23.12.2009 17:02
hezky řečeno...
23.12.2009 9:45
ještě něco k recenzi
s odstupem pár dní a s přečtením mnoha i zahraničních recenzí mám ještě jeden postřeh, který výslovně nenajdete ani v nich.

Co film zvedá jsou dílčí umělecké výkony, "noname" lidí, který pracovali na návrhu konkrétních rostlin, kamenů, Na'vi (proč do všech mimozemskejch men musej v USA dávat tenhle znak nechápu :-).

Jen zaujatý člověk pak může Avatar šmahem úplně zavrhnout, tohle muselo dát xkrát víc práce než po 100 zničit Bílý dům, či Sochu svobody. Rovněž pohyby postav jsou zcela určitě realističtější než kdy dřív (ty videa z natáčení jsou celkem sranda herci si museli často připadat jako idioti když je J honil s šíleným výrazem po place :D.

Kdo tohle nechce vidět je podle mě stejně zaslepený a tendenční (musí se odlišovat za každou cenu) jako fanoušek, který film vychvaluje do nebe a odmítá vidět jeho příběhovou strnulost.

Já být na Cameronově místě se všema těma penězma natočil bych asi lepší příběh a ani by to nevypadalo špatně, ale nevím jestli bych film dokázal vystavět pro celou rodinu a zaplatit ho a ještě se zabejvat různejma prkotinama v každém záběru. Když se člověk takhle nezamyslí je to snadné kritizovat... tohle prostě neni rutyní výplach jako Transformáci.
21.12.2009 19:20
s tím tankem by to nebylo špatné :) ale musíš počítat, že je tam dost debilní terén+ty létající skály :)

To u těch Predátorů je možné, ale ve filmu nikde nebylo řečeno(nebo se pletu), jaký vliv má ten strom duší na AI strojů, třeba jim taky degraduje:)

btw.: jednoho z těch nových Predátorů museli US sestřelit, protože je přestal poslouchat...

Mno tak vesmír už tak trochu nakročený je, např. o RDA je řečeno, že těží i jinde...
20.12.2009 23:47
mi88
Jak sem psal cestu mu jednoduše předprogramují mají satelitní smínky + už dnes sem četl v Afghanistánu jedou predátory i na nějakém plně automatickém režimu a likvidují sami bez přičinění operátora co maj nařízeno, laser byl jen příklad, při nejhorším by to mohlo udělat střemhlavné kamikaze :-) z velké výšky tam rušení nedosáhne.

+ Co takhle nasadit nějakej tank velikosti toho buldozeru .D myslím že proti tomu by neměli co postavit :D ale o tom se nechci až tak dohadovat pro mě je to zatím vážně spíš takové fantasy a tam se o technice nemá cenu moc hádat.


Na Avatarovi je ale nejlepší, že v tom jeho světě je pořád hodně věcí nedořešenejch a člověk si může sám vymýšlet nejrůznější příběhy na to nepotřebuju Camerona sám sem za dopoledne už vymylsel 3 lepší :-) co by nekolidovali s dějem co se stal, sice taky ne moc orig ale.... moje :D

Mylím že vše rozsekne 2 díl který asi bude, Cameron se buď zaměří na lepší příběh jako u T-2, Vetřelců 2 teď když má technologii v malíku a vytvoří skutečně vlastní vesmír (i Hvězdné války se víceméně rozjely až u druhého, třetího dílu) a nebo to podělá a vyleze zase něco jako jedničky jenže tentokrát to už nepřekvapí, šance jsou 50 na 50 ...

Mimochodem protože sem neviděl to 3D změnil sem poslední větu recky, aby nebyla tak konfrontační.
20.12.2009 22:22
Razer: Ale i ten Predátor se musí podle něčeho orientovat, tzn. že i když na něj připevníš raketu, furt ho musíš nějak dostat na dosah laseru, což je sice dost daleko, nicméně nevím, jak moc je laser přesný v mlze. A zas moc blízko nemůžeš, protože kolem Stromu Duší...no však víte.

Jde jen o to, že zbraňová technika nešla moc dopředu(to souhlasím). Ale také je otázka, jak to vypadá na Zemi. Co píšou na Avatar-wiki, tak je tam dost bordel po rasových válkách a aktuálně gigantická energetická krize. Je také možné, že OSN zakázala soukromým gigantům jako RDA(což je mimochodem podnik, který založilo z vlastních rozpočtů pár rodin) používat jisté druhy zbraní.

Lidstvo s tou technologií na tom není taky tak špatně, třeba Venture Star-130 000 mil/s a má hybridní vodíko-fúzní/antihmotový generátor.
20.12.2009 14:22
Dát filmu o 10 % víc jen kvůli tomu, žes ho viděl ve 3D? To je docela zvláštní a imho nefér.

Ano souhlasím, ta základna lidí byla dost špatně vybavená, ale stejně...
20.12.2009 0:32
nemysli si
že těch 80% to dostalo jen tak :-) mě to do nálady taky celkem padlo (líbí se mu hudba, Horner na tom prej dělal celej rok!) dokonce sem musel Gedimana přesvědčovat, že to není tak špatný, ale tak rozhodl sem se zmínit všechna negativa.

Ad technika, tak už třeba dneska jsou malé atomovky na které nepotřebuješ žádné jiné zaměřování než laser, namontuj to na stealth Predátora, kterému předprogramuješ trasu, nikomu o tom neříkej a máš výsledky do 2 hodin :-)
Ale jo jo chápu o tomhle film není, ale zamrzí že se za víc jak 20 let od vetřelců 2 (dropshipka) ani o fous neposunula technika "budoucnosti" :-( Prostě když si říkáš král světa musíš předvádět pořád nové kousky.

No nebyl sem na 3D možná kdybych na něj zašel a byl o tolik lepší jak říkáš padla by i 90ka, ale zase... tohle hodnocení časem nezastará bude platné i v době kdy budou 3D filmy úplně běžné
20.12.2009 0:06
Mě se to dost líbilo, naprosto to sedlo do mojí aktuální nálady, příběh se mi dost líbil(ano, vím že leccos tu už bylo předtím, a sakra co, to si člověk nemůže vychutnat alespoň jednou za rok pěknej a slušnej Happyend? :) ), o tricích nemluvě...to bylo špičkový(zvlášť 3D)

Gediman: A čím bys to tak s aktuálním vybavením chtěl bombardovat, Venture Star je přepravní loď a Valkýra přepravní raketoplán. Takže lidi na tom byli v podstatě úplně stejně jako Na´vi :P :)
Jediné, co by se tak dalo použít, by byla naváděná atomovka, což si myslím, že i na základně měly, problém byl v tom, že v tom prostoru jim zrovna navádění raket "prý" nefungovalo.

Razer: Ohledně té techniky z Vietnamské války, z mého hlediska se ta dnešní technika taky tolik neliší,resp. jsou tu novinky, ale nijak převratné. Cameron nedělá ST, nebo lépe SG, kde technologie poskočí nezměrným rozdílem během jedné dekády.

Mě to teda přišlo hodně povedené, prostě film, jaký jsem čekal, na jaký jsem se těšil. :)

btw. :Termouš mi teda přišel ještě o dost horší než ST :)
19.12.2009 16:46
Jj, mnohem lepší než Star Trek (pořád ale trvám na tom, že Termouš byl dobrej :)

Asi bych se zachoval stejně jako plukovník, akorát bych to bombardoval z orbity, tak vysoko ten drak nevyletí :D
19.12.2009 10:56
to víš hype
Jenže určitě to byl lepší film než 80% letošní produkce takže člověk nemůže být zase tendenčně proti, alespoň to nemusí mrvit nějakou zajetou značku jako ST, Termoš... jde si to svou cestou pod svým jménem a za to jsem rád. Ono i uvedení na Vánoce bylo velmi vhodné.

A jo plukovník byl vážně dobrej, dělal co mohl jak bych tak řekl :-)
19.12.2009 1:37
Mno jo, pěkná recenze :) Taková střídmá, když si čtu hodnocení čtenářů na csfd, tak se fakt divím, až jak moc extrémně to vynášejí do oblak. Já tam tomu dal 4 z 5.

Nevím jak ostatní, ale mě to žádné stránce nepoznamenalo. Asi proto, že jsem celou dobu fandil lidem :)
RSS | Kontakt | FAQ | Fox Axe © 2006-2017
Původní recenze, obrázky, texty a zdrojový kód těchto stránek nesmí být bez souhlasu šířeny.
Web tip: Dlouhá videa zdarma

Načtení stránky trvalo 0.0302 vteřin